WEEY!!!!

Shiiet jag e helt hyper nu asså..jag vill bara hoppa runt å dansa av glädje!
Fick världens chock förut så jag ramla nästan av stolen!!!
Självaste DAVID GUETTA kommer till Park Lane nu på Lördag!!!
Woooooooooooaaah ere sant lixom? JAAAAA!!!
Fyfan va kul, fy fan..Dit MÅSTE jag!!!
Spelar ingen roll om jag så måste ligga me vakten, jag SKA in! =P
(Hoppas dock inte de behöver gå så långt haha)
Dom öppnar 23 men man får ju miinst va där 22..
Han börjar inte spela förens 01.30 så de får bli "En natt på Nisse" like usual =P.

För er kassa människor där ute som inte har nån hum om Housemusik och dess DJ's,
så ere David som har hitsen "Don't let me go" och "Love is gone"
Dom två låtarna kan ni inte ha missat..då e ni verkligen dåliga =P haha


KÄRLEKEN TILL HOUSMUSIKEN!

Nu blev jag glad, riktigt glad!


Fick precis veta att de faktiskt e han som gör "The world is mine", tänkte la de! =)
Älskar verkligen "Baby when the light" Weey så BÄST e han!


Nu ska jag till frugan en sväng!
Ha de gött partypeople!
Over And Out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback