Allt och lite till.

Fan jag e inte så bra på dehär me förhållanden asså..
Därav anledningen till att jag aldrig haft nåt seriöst.
Jag vill ju så gärna..men de e fan inte lätt..
Jag vill ju helst ha bekräftelser hela tiden,
vilket nog e lite för mkt att begära tyvärr =/.
Och när jag inte får de..så blir jag typ lite stött,
nästan ledsen. En konstig känsla i magen.

Jag trodde verkligen inte jag va som så många andra.
Jag har lärt känna en ny sida av mig själv,
som jag inte tycker om ='(

Du lockar fram min bästa,
..och min sämsta sida.


Take it or leave it,
You better believe it
- Som Perelli skulle sagt ;)


Usch nee nu börjar jag nästan gråta..
Over And Out. . .


Det värsta är att du inte verkar förstå...

Kommentarer
Postat av: Lena

jag e precis likadan vännen!! sjukt jobbigt!! Man får helt enkelt jobba på de!!

2008-05-22 @ 00:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback