Olycksfågel Nummer 1.

Ja herregud asså..kan man ha mer otur än mig?
TROR FAN INTE DE!!!
Operation på Torsdag
Varit sjuk hela veckan
Fått en annan grej oxå som jag inte känner för att berätta för hela Svenska folket men.
Mild variant förhoppningsvis..bär av t Kungälv snart.
Känns ändå rätt bra idag..men igår asså..fyfan..de va hemskt!

Men de va myyyyyyyyyys igår ändå =D
Först Taco
Sen Lejonkungen
Sen Sunes Sommar hahaha så bäst =D
(Karin, de e där ordet vrång kommer ifrån om du inte visste de! =P)
Kollade på Silent Hill oxå men shit va den filmen sög..stängde av å satte på nån me Adam Sandler ist.
Den va helt okej.
De verkade Olof oxå tycka =P.



Hahahahah jag har drömt så sjuuuuka grejer nu när jag varit sjuk va...helt störd =P.




Jag saknar min Svala älsking så mkt, inte kunnat åka dit på över en vecka juuue!!!
Och jag kommer ju typ bara kunna åka dit en gång innan operationen ='(

Jag vet inte? =(



Åh..jag hoppas de fixar sig mellan er två (L)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hallå, tror du hela svenska folket läser din blogg eller?! nu ska du inte tro för mycke posetivt om dig själv göllmöll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback