Fuck you right back.

HAHAHA ja herregud..kan ju beskriva helgen me ett ord,
GALEN!
Inte ofta jag får blackouter om man säger så =S skit skumt.
Jag skyller på dig Fredrik! :O hahaha
Men kuuul hade jag =D
Bortsett från att Hanna vann över mig på "mina" singstarlåtar (svenska hits)
Men Eloise e jag oslagbar i =D mohaha Goa sms jag skicka oxå..mottagaren kan ju inte ha förstått mycket av dem om man säger så =) Skulle bara va jag å Karin som satt å söp men de sluta me att Lena, Fredrik, Lotfi, Porse å Niclas kom oxå =) sen sprang vi fram å tillbaks mellan Karin å Hannas lägenhet typ..haha..
Fan va du tjötade om Marcus hela tiden då Hanna! "Min bror kommer snart" "Men vi måste vänta på min bror" "Min bror e påväg nu" hahahaha..de va fett skoj =P. Snacka om att haka upp sig typ? Sen hade tydligen jag å Karin värsta diskussionen om att vi skulle färga Marcus hår? Okej, don't remember that buuut =P. De har jag iofs redan tänkt göra nån dag när jag har tid =P.
Och vafan åkte vi hem till Fredriks lägenhet mitt i natten för?
Varför stanna vi lixom inte hos Karin? =P
Och vem faaaaaaaaaaan höll på å förstöra min spellita på Karins dator?
Ni vet att jag blir fett sur på dom som pillar me min musik hahahaha =P
Lotfi? Porse? Känner ni er träffade? =P.

Ja, jag har ju lite frågetecken från den kvällen om man säger så.
Igår mådde jag inte å inte idag heller..fick dock släpa upp kl sju imorse för skulle ju tillbaks t Östra. Och de va som jag misstänke..Systan har kommit tillbaks så nu blire feting operation istället =( å kommer få gå me sån dränering i över en vecka efteråt..usch..de som gjorde så ont =(. operationen blir förhoppningsvis i mitten av April å om jag har riktigt tur så kan jag åka iväg i sommar ändå! Ååh hoppas! Men de får nog bli i slutet av Maj istället för i början...så frågan e om de e nån ide då? Kul om man åker ner å inte får jobb bara för att de e "för sent" fast jag vet inte..får väl hoppas att folk inte åker ner så tidigt typ..
Ne..jag SKA fan iväg asså..punkt slut.

Och stackars stackars Farfar som ligger på Kungälvs sjukhus nu..va å hälsa på honom efter vi vart på Östra..gud va svag han ser ut asså..han som alltid ser så pigg ut annars..de e antagligen penicilinet som slått ut honom å de e la inte så konstigt..människan e ju 91 år å har inte varit sjuk sen 60talet typ..hoppas han blir bra snart! Fast de vet jag att han blir, han kommer bli 100 år de e jag nästan säker på =) bara han återhämtar sig från detta så. (L)

Imon måste jag fan släpa mig t vux..har ju 17 sidor jag ska göra klart denna veckan! HJÄLP ska ju jobba å skit denna veckan..måste ju typ göra provet nästa Måndag å jag ska ju jobba Onsdag, Fredag-Onsdag (kommer få gå dit på morronen innan jobbet..palla de!) Mitt mål e att hinna klart t.o.m kapitel 2 innan vi sticker iväg..de borde jag la klara eller? Jo men de tror jag allt!

Åh nu kom glassbilen..va jag blev sugen på de nu!

Tack för mig!
Over And Out. . .


Myyysigt! =D



Should I?
Or should I not?



Det e tamjefan helt jävla SJUKT.
JAG e helt jävla sjuk.
Jag e så dum i huvvet att de e synd om mig!!!!!!!!!!!!!!
Varför blir jag alltid sån här?
De e ju jag själv som har valt vafaan.
Så varför bryr jag mig lixom???
Lägg av Josefin, LÄGG AV!!!
Dumma dumma dumma dumma mig!

Skjut mig, snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback