.And.It.Hurts.With.Every.Heart.Beat.

-Nisse i Kustbevakarna är sjuuukt het!!! GE MIG!

Hej alla glada!
Jag har kommit på att jag faktiskt har börjat tycka att de e fett jobbigt att skriva blogg. Vet inte varför men jag orkar fan inte längre "När jag kommer hem ska jag skriva blogg!" tänkte jag häromdagen..å den dagen va i Söndags..och va ere för dag nu? Jo Torsdag..illa illa..men bättre sent än aldrig inte sant? =D Jaja hursomhelst så skriver jag ju faktiskt nu..kände att de va dags att ta tjuren vid hornen. I Söndags så hade jag en massa grejer som jag ville skriva här men nu vet jag inte riktigt om jag orkar skriva de jag tänkte..de va inte så intressant fast iofs brukar väl inte mina blogginlägg va så världs intressanta men =P.

Kan gå igenom min vecka litegrann iaf =)
Lördag: Jobbade till fyra sen lagade jag å Karin tacos hemma hos henne å glodde på melodifestivalen resten av kvällen..de va nice som fan faktiskt..Fredrik tittade in en sväng oxå innan han skulle till Gbg.

Söndag: Jobbade 10.30-18, hade shopen hela dagen så de va slappt som satan =D Olof hade kundtjänst å Marcus jouren så jag stod å tjöta me dom när de inte va några shoppar ute..på förmiddagen hade jag fixat massa bland drickorna meddans jag väntade på shopexpress-kunderna men sen vid fyra fanns de fan inget kvar att fixa med =S Eftersom jag måste va i närheten av Shopkassan så måste jag ju hålla mig runt böckerna,godiset och drickorna...å där hade jag fixat allt som gick att fixa =P. Så då hade jag ju inget annat val än att va social me dom små pojkarna..Inte fel att få betalt för att inte göra nåt =P. Jag blev dock grovt misshandlad!!! Helt nedstämplad av "Coop Forum Stenungsund" stämplar..SKIT SVÅRT ATT FÅ BORT DOM JÄVLA STÄMPLARNA!!! Fick skrubba me aciton när jag kom hem...Tack Olof å Marcus!!! Grrr....haha..
-Olof, vi har kravbananer nu förresten! =D

Måndag: Va på vux as usual å sen stack jag upp t stallet å då följde även lilla Karin med =) Himla fint väder har de varit heela långa veckan gud så underbart!

Tisdagkväll: tänkte jag å Karin dra t nån stand å sitta å softa men vi hitta fan inget bra ställe så de fick bli Nösnäs =P men de blev dock inte så långvarit för de va sjukt kallt ute! Tog en tripp t Stenungsön å då kom de plötsligt en brandbil, ambulans samt polis polis potatisgris..undra va som hade hänt? =S Såg ut som falskt alarm iaf...sen så gjorde jag en egen rondell oxå!
"E de en rondell här eller?"
"Jo men de e d nog!"
HAHAHA eeh neee de va inte nån rondell!! Liten som fan hahah men de såg seriöst ut som en! Fan dom kan la inte lura en bara sådäär! Så de blidde en liten extra runda där =P.

Onsdag: Va på vux igen å när lärarna hade gått för dagen (halv tolv) så skulle jag å Karin skriva ihop ett brev som hon ska skicka till sin hyresvärd ang. uthyrning till sommaren...jävlar va vi garva åt de hahahahahaha fula oss som fan. Ja herregud..de va kul! Hade inte så mkt mascara kvar när jag kom hem om man säger så =P.

Idag, Torsdag: Va på Östra igen och röntgat för att se om systan kommit tillbaks vilket jag e 100 på att den tyvärr har gjort ='( Ska dit nästa vecka igen å snacka me läkaren när han fått svaret. Jobbade nyss oxå btw!


Shit asså jag har kommit på att jag måste göra klart resten av kapitel 1 NÄSTA VECKA! Gaaaaah ska ju jobba Onsdag+Fredag då å hela helgen!!! å kanske tillbaks till Östra på Måndag ju...vecka 12 jobbar jag en massa så måste göra provet på morronen på måndan nämligen...fan d kommer jag aldrig klara =(  buhu.

Jag diggar Frondas bidrag i melodifestivalen i Lördags, "Ingen mår så bra som jag" =D riktigt bra, typiskt Fronda låt, eller hur Karin? =)  Ingen mår så bra som jag..hyran e betalt idag..å jag har lite pengar kvar!


I helgen har jag goa jobbtider så på Lördagkväll ska jag supa me Karin...Coffe fyller 20 oxå så kanske ska fira honom oxå? Sista gången jag jobbar ihop med Christian på Söndagkväll...kommer sakna dig sjukt mkt!!! Det kommer vi göra ALLIHOP! Fan va tråkigt de kommer bli sen när nedskärningen blir ett fakta..då kommer alla goa ryka =(


Nejfan nu drar jag!
Over And Out. . .



Precis när jag slutat tänka på dig så hör du av dig...FAN!
 :'(  (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback