Sugen.

Jag e jävligt sugen på dig..ja jag menar DIG asså..
Haha neeej skämt å sido,
JAG ÄR SJUKT SUGEN PÅ THAILAND!
Eller typ Mauritzius lr nåt (hur d nu stavas)
Nåt varmt ställe iaf!
I typ..December..de hade inte suttit fel =)
Om jag sparar hela nästa lön å sen alla dom andra så har jag ju faktiskt råd =)
Eller råd å råd, då ryker väl mkt av mitt sparkonto, men de ere ju värt! Eller?
Nån som har lust att haka på? =D
iiiii jag viiiillllll!!!!




Soft kväll igår förövrigt..satt å drack hemma hos Karin...
Himla gott käk på Korvboa på natten hehe..
Fyllemat is da shiet!
Och förjävla roligt dagen-efter-flumm hahaha
Sånt e jag bra på! =)
Har dock sjukt ont i tungan nu bara för att jag brännde mig när jag drack varm choklad =(


Ikväll ska man jobba igen då..woho..kassa hela kvällen, de SUGER!
Så jävla tråkigt..tur att de e Söndag isf så jag kan sitta å halvsova en stund..
Cause I got a hangover, usch å fy! =/
Meen sen e jag ledig tre helger i rad så jag ska inte klaga egentligen.
E ju dock inte ledig nåt på vardagarna då men men that's life!



RHODOS om exakt en månad idag =D =D =D Woho!
Längtar söönder!



Tack för mig!
PusshaaY
Over And Out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback