Fyfan.

-Hur länge ska en människa behöva lida egentligen?

Va på Östra idag, igen..återbesök..
Som ni kanske fattat så har min fucking jävla FITT CYSTA kommit tillbaka!
Så nu blire stoor operation där antagligen hela mjälten ryker :'( i slutet av September.
FAAN säger jag bara, tror ni jag kommer bli klar me matten t hösten lr?
De tror inte jag =S
Kommer få ligga ännu längre på sjukhus nu..
Jag vet inte hur jag ska klara de ärligt talat =S fick fan panik sist..
De va hemskt!!! Värsta jag varit med om..jag bara grät å grät å grät..
Jag får panik bara jag tänker tanken att jag ska vara en vecka till på sjukhus helt ensam å övergiven..
Fyfan, jag orkar snart inte mer :'(
I give up..


...där rök drömmen om Thailand i höst/vinter :'(



På tal om nåt annat..
Jag älskar min Svala så otroligt mycket..ny fin sadel idag, wiii =D
En av dom få som ALLTID finns där för mig (L)
Tänk att jag nästan känner mig tryggare hos en häst än hos en människa!?


Hahaha fick världens sötaste sms från Fredrik inatt innan han stack t Napa =P
Kl 5.00 om jag ska va exakt ^^
Full som ett ägg skulle jag gissa?! =D
Nån mer som blev utsatt? =P



It feels like my whole world is falling apart! :'(

Just nu vill jag bara dö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback