All The Small Things.

30 seconds to Mars - I'll Attack, JAG ÄR HELT SÅLD!!! (L)



Det e rätt knäppt egentligen hur jäkla glad man kan bli av en småsak..ta t.ex en sån sak som att du får ett sms på mobilen..jag blir iallafall SJUKT glad av de =P haha de e lixom en liten stund av glädje..
Eller om nån ger mig en komplimang...det kan vara "gud vilka fina örhängen" eller vad som helst, hela jag skiner upp direkt =P. Man blir sådär alldeles varm i hjärtat =).
Jag blir t.o.m glad om nån skriver till mig på msn hahaha



Riktigt mysigt igår!
You make my life worth livin' (L)


Idag fyllde pappa 50++ som Danne sa =) Grattis!!! <:o)

...och inatt åker Fredrik den grisen till Napa! FUSK!!!


Tack för mig!
PusshaaY
Over And Out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback