Välkommen 2008!

Hej och hjärtligt välkomna till år 2008's första blogginlägg!

Va grymt på krogen igår! Sån underbar stämning på tolvslaget asså! helt otroligt!
Men Lena, vart tog du vägen sen? :O
Palla att jag skulle köpa en cider t dig å så kommer jag tillbaks å då e inte du kvar! Så jag fick dricka två ist =P.
Och hur i helvete lyckas man tappa sitt skärp utan att ens märka de förens typ 15 min senare? =S (syftar på mig själv) fan nu måste jag köpa ett nytt juue å d finns nästan inga sånna längre..jääla skit!

Men aja, 2008 kunde väl börjat lite bättre om man säger så eller denna dagen kunde snarare varit bättre men men NYTT ÅR NYA MÖJLIGHETER så skiiitsamma vill du va så jääääla trångsint så V A R S Å G O D !!!
Känndes som att 2008 va dömt till att misslyckas där ett tag =/


Du är en sån som man vill pussa på tusenmiljoner gånger om dagen.
Du är en sån som man vill hålla i handen på stan.
Du är en sån som man vill krama å aldrig någonsin släppa taget!
Du är en sån som man vill älska till livets slut.
Du är helt enkelt en sån som är perfekt.
Men du är även en sån som inte jag längre kan få =(
I had my chance and I blew it.
"Skyll dig själv Josefin"
Ja, skyll mig själv =(
FAN!

Nyårslöfte: Aldrig mer bli intresserad av sånna som dig!


Är förresten nåt skumt me min katt =S han låg under min säng när jag kom hem å nu ligger han i min säng å han ligger ALDRIG där annars..han t.o.m gick å käka å kom tillbaks! De e jävligt skumt asså! Men Han är  b ä s t <3

Tack för mig!
Over And Out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback