Söndag.

Tråååk söndag! En sån här dag hade jag spenderat i stallet men icke sa nicke för Josefin kan/får inte rida än =( så jävla typiskt nu när de har varit fint väder i en massa dagar! Nästa vecka ska de ju regna å då vill jag inte ens dit jue =P. Men men sånt e livet..skulle kört Fredrik t Niclas förut så han kunde hämta sin bil men sen så kom han på att bilen stod ju hemma för han blev hämtad igår istället HAHAHA smaaart jens! Jävligt lyckat om vi hade åkt dit å typ "Oj bilen va visst inte här" haha. Om ni undrar hur min helg har varit så har varenda sekund varit slaaappp, har ju inte kunnat dricka på två helger men de har inte gjort nåt faktiskt för jag laddar upp inför nästa helg enna hehe..

5 DAGAR TILL MIN FÖDELSEDAG!
Fyller ju på Fredag men blir utgång på Lördag ist, å fatta va vi kommer äga hela Blvd lr =D blir fan över 15 pers om allt går som planerat =) Ser fram emot de jävligt mycket faktiskt! Raat fyller ju oxå nästa helg, perfa! Två flugor i en smäll =P. Alla jag har bjudit som inte hänger med kommer jag va fett sura på bara så att ni vet!
Nästa Måndag är ni hjärtligt välkomna på hemmagjord smörgåstårta *mums* jag lovar dig, det finns INGEN som inte gillar min mammas smörgåstårta! Det e helt ljuvlig! Hehehe.


Grattis på födelsedagen Martin! Rest In Peace.
Han hade blivit 24 år idag om han levt =´(.
Shit asså, nästan ett år sen nu..tiden går fort!


Tack för mig!
Over And Out. . .



På Tisdag åker Kääl till Thailand, DIN GRIS!



HAHAHAHA KARIN JAG HAR SÅN SJUKLIG RESFEBER REDAN NU HAHA JAG VILL IVÄG NU NU NUUUUUUUUUUUUUUUUUU INTE OM 4 MÅNADER SÅ LÅNGT KVAR JUUE ='(


Jag- "Puss betyder Kyss på Norska..gött att jag precis skrev Pusspuss till han då HAHA"
Karin- " Va betyder puss då? kram eller och kram betyder handtag?"
Nej Karin jag tror dock inte de e riktigt så faktiskt hahahahahaa


Börjesson | jag vill ha sommar. säger:
jag ska nog hitta på ett eget språk

Börjesson | jag vill ha sommar. säger:
karinska!


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis i förskott=)

Postat av: keelus

Taha. Jag åker till Thailand imon ja. SÅÅ SKÖÖÖÖÖNT. Ska tänka på dig när du är hemma i kalla sverige, medans jag är i solen åh göttar mig ;)

2008-01-28 @ 19:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback