Problem, Stora Problem!

Det kan nästan liknas med nån jefla psykisk sjukdom eller nån slags abstinens.
Jag vill så jääääääävla gärna åka med er utolmands..fan Lena vi planerade ju detta typ redan förra sommaren å redan då va jag sjukt sugen å nu e jag äääännnu mer sugen!!! Mygooood!
Men grejen e ju den att jag har ju typ inte råd att inte jobba i Sverige en sommar å tjäna pengar..losar ju över 20 000 på de lixom (iofs kommer väl 10 000 av dom ändå gå t en resa i Augusti om inte annat men) men de e mkt pengar för mig...fan..snacka om att ha problem, stora problem!!! Gaaah jag får damp på mig själv...hade ju tänkt åka utomlands me mina kusiner å fira min morbrors 50års dag å den resan ska lixom bokas typ imon! Så jag måste ju bestämma mig senast imon om jag vill dra utomlands i maj å stanna hela sommaren, lr inte...FAN..aldrig haft sån beslutsångest i hela mitt fucking jävla patetiska liv!!!! Om d inte hade varit för resan me min morbror så hade jag ju haft 3 månader på mig att bestämma mig..lite skillnad på tre månader å en dag..iofs kan säkert nån av min lillebrorsas kompisar ta min plats men vet inte hur d funkar när d redan står i mitt namn =S kanske inte går då..ååh..shit asså.. Hade ju varit jävligt gött om ni åkt ner först å så hade jag kommit runt den 25e Juni men grejen e den att jag hade aaaldrig fått ett jobb då...spec inte i napa..Sunny kanske men inte på någon annan ort.

Och inte nog med de! HÖGSKOLA!? Hur faaan ska man göra med högskolan? Tror inte jag hinner klart MaC till maj, tror inte jag klarar den överhuvudtaget men de MÅSTE jag göra annars ere kört! Vet inte ens om jag orkar gå på högskola till hösten...men orka vänta ytterligare 1,5 år till Nästa höst lixom =S. Fast samtidigt så hade jag velat rida Svala ett år till så jag hade fått ordning på henne å de kan jag ju inte om jag går på högskolan + att om jag jobbar ett år till så har jag ju mkt mer pengar att röra mig med under studieåren...å om jag börjar på högskola så kommer jag ju inte kunna åka utomlands en hel sommar nån mer gång lixom..de känns lite som att sista tåget går nu i sommar!

Shit jag har stora jävla problem nu asså =(

Tack för mig!
Over And Out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback