Östra.

Jahaja..imorse ringde dom å ville att jag skulle komma in t Östra redan imon för lite prover etc (som om jag inte redan har gjort tillräckligt med provet lixom) så de blir till att åka in dit med Papi imon kl tio..sen ska jag nog stanna kvar där men har ej besämt mig än..beror lite på ifall jag får egen Tv å sånt hehehe..ska iaf ta med mig Maggans bok så jag kan få läst ut den nån gång..så seg när de gäller böcker va! Orkar aldrig läsa..har ju bara läst inledning + 1 kapitel hehe iofs e varje kapitel tiotusen sidor långt men..blir nog min korsords/sudoku-tidning oxå =)

Ska iaf bli sjuuuukt skönt å ÄNTLIGEN få de gjort! Ni anar inte asså.
Hoppas verkligen jag blir återställd snabbt så jag kan hjälpa till med hästarna när Caroline å Thomas e borta..borde ju kunna hjälpa till 4 dar iaf, alltid nåt..får nog bli kvällsfodring isf för hinner ju inte på morronen om jag har tänkt ta tag i matten lixom..men men de löser sig..

Ja nu har jag iaf besämt mig, det blir utomlands i sommar, ger det ett försökt iaf! Får man inget jobb ere inte mer än att åka tillbaka hem igen..men vi SKA fan få jobb! Snackar lite med en kille på msn som va nere förra året i Ayia Napa å som ska ner iår igen..å han säger att dom flesta krogar har 2-3 inkastare så de verkar lovande =). Har ju inte besämt oss för Napa än men de lutar väl mest åt de faktiskt..lr Kos lr Rhodos typ. Har suttit hela dagen å försökt få tag på folk man kan få lite info av å gjort allmän research...jobbigt värre! Ifall inte resan blir av så drar jag med familjen å kusinerna till Kreta, mamma å Carina bokade resan idag å om jag bestämmer mig för att åka i Maj så ändrar dom bara mitt namn till Antons namn (brorsans kompis) så tar han min plats istället..kanon! Värsta fina hotellet å grejer har dom bokat dom små grisarna! Haha

Usch, jag e nervös nu!


Tack för mig!
Vi hörs på Torsdag/Fredag!
Over And Out. . .


Wiii 18 Dagar tills jag fyller 20!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback