Love Isn't Blind, It's Fucking Retarded!

Ytterligare en dag med smärta och andingsproblem, JAG FÅR DAMP SNÄLLA NÅN GÖR SÅ ATT DET SLUTAR! Bättre idag än igår iallafall å de e jag jäkligt tacksam för!
Vart hos frissan å gjort håret lite ljusare för att lysa upp lite i vintermörktet, det behövdes verkligen =) Va iofs fint väder ute idag å inte det minsta mörkt hehe men ändå =P. Nu e klockan strax efter halv fem å de e faktiskt inte kolsvart ute än..satan va gött! Äntligen går vi mot ljusare tider! Hääärligt! Så himla tråkigt att jag inte kan rida nu bara =( hoppas verkligen jag e helt återställd till min födelsedag! Wii bara 10 dagar kvar nu =D Hum jag har faktiskt inget intressant att skriva idag, vet inte ens varför jag skriver över huvud taget hehe..nu fick du nåt att läsa i nån minut påväg t Sthlm iaf Karin ;D. Kommer inte hända så mkt kul i mitt liv i en vecka framöver tyvärr..tråkigt men sant, kan inte göra nåt åt saken så de e bara att le å låtsas vara glad... ^^ Ska nog inkassera mig en ny dator nästa vecka, om jag orkar.

Haha sitter här å lyssna på The Voice, har ni hört den reklamen när han rabblar upp en massa skidgrejer etc? Å så låter han värsta uttråkad haha ååh så dålig reklam va =P.


Love Isn't Blind, It's Fucking Retarded!



JAG ÄLSKAR AKON HAN ÄR JU HELT SANSLÖST BRA!!!
Sweetest Gril toppar nog nu..å den me Michael Jackson e soft med! =)
Äh fan, jag gillar alla låtarna!

Jag må vara en riktig house-älskare men Hiphop/RnB sviker jag aldrig (L)


Tack för mig!
Over And Out. . .

Tänkte bara säga hej till Rosa som jag vet läser detta hahaha min mamma gillar inte att du sitter å läser min blogg. Själv kan jag inte riktigt bestämma vilka som ska läsa eller inte...jag får ju skylla mig själv som skriver på ett ställe där alla kan läsa.
But  I   d o n ' t   g i v e   a   f u c k !
.

Update:
Hehehe sitter här å kollar på Bridget Jones 2, JAG HADE INTE BANGAT HUGH GRANT ASSÅ!!! Mahgaaaaaaaaaaaaad va het han e!!! Call 911 Cause I'm On Fire HAHA typ =P.
Hetast i staan.
Har jag förresten berättat om min förkärlek till Norrmän å Värmlänningar? =P.
Världens charmigaste dialekt ju! Iaf värmländska.
Fan jag skulle sökt till Bonde söker fru, t Karl-Petter..med lite styling av moi hade han nog kunnat bli riktigt jävla het..haha! Jag hade passat perfa! Fast jag har nog inkasserat en å annan islandshäst för å kontra grisarna litegrann =P jag vet jag e knäpp =D men d får ni leva med!

Ciao bella!

Kommentarer
Postat av: Lena

Haha.. härmed tar jag bort din rätt att säga att jag raggar på fula killar :P haha.. för Karl-Petter o Hugh Grant e fan inte snygga :P haha.. roliga möjligtsvis men inte heta för 5 öre :P hehe.. josse din lilla hingst ;P

2008-01-23 @ 12:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback