Kan Du Vissla En Låt För Mig?

Först å främst vill jag bara säga till Lena att Hugh Grant visst e sjuuuukt het! SÅDESÅ  =P. Förresten har jag inte sagt att du raggar på fula killar på fyllan..dom e bara lite..euhm..mindre snygga =P hahaha! Love You Anyway ;)



Hehe nog om de..sitter här å lyssnar på gamla godingar med Fronda (lät som att han va här haha) av Fronda då om de lät bättre kanske =P. God damnit va han e grym asså! Alla ni som säger att Fronda e fjortis-musik kan ju bara dra åt helvete för ni vet tydligen inte ett skit om Hiphop isf! Fronda e fan inte fjortis-musik för 5 öre ens! Aldrig att en fjortis skulle förstå sig på djupet i hans låtar..never! Han är ju en av dom mest seriösa rapparna i Sverige..okej vissa låtar som tex. "Guldfiskballaden" e ju inte seriösa alls men de e ju bara en kul grej han gjort för lite avvikelse..man kan ju inte va dödsseriös heela tiden! Då blire ju tråkigt. Ja menar, ni som kallar Frondas musik för Fjortis har nog aldrig lyssnat noga på låtar som "Du betyder ingenting" eller "Kan du vissla en låt för mig" etcetcetc. Där snackar vi djup! Helt underbart bra låtar! Djupaste albumet e nog de nyaste faktiskt "Fridlysta Frekvenser", ladda hem de vetja! Jag kan hålla med om att "Rullar fram" har fått en eländig fjortisstämpel men de e la för faan inte hans fel eller?!? Det har bara råkat bli en "Vem-är-fullast-och-skriker-refrängen-högst"-låt, tyvärr. Själv e jag ett stort fan av "En gräslig situation" även fast de handlar om att han röker på =P. Han gör verkligen sjukt skön musik..inte en massa jävla "Ey jag ska döda dig din hora, jag knullar din mamma"-musik.  Sånt e ju bara blä =P. Aja shit the same, innan ni dömmer Svensk Hiphop ber jag er lyssna eller åtminstone läsa texterna först!



HipHop Never Stop (L) Neither Do House!



Wiii en vecka tills jag är 20..tralallalalllalala!


Tack för mig!
Over And Out. . .


Kul att mamma kanske blir arbetslös å att alla extraarbetare ryker på köpet..JÄVLA FITT COOP!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback