JÄVLA FITT SJUKHUS!!!!!!!!

Här kommer alla känslorna på en å samma gång,
HELVETES JÄVLA INKOMPETENTA FITT SJUKVÅRD SÄGER JAG BARA!!!!!!!!!!!

Jävla horer asså..hade ju ÄNTLIGEN fått en tid för Operation SOM JAG VÄNTAT PÅ ÖVER I 2 MÅNADER..och tror du inte d blev ett missförstånd med allt så jag inte kan operaras imon? :@ asså jag e så arg så jag vet knappt vart jag ska ta vägen...hur jävla dum i huvvet är man som bokar in fel!!!!! Dom borde skaffa sig kunnig personal vafaan..
Så nu får jag vänta ända till Onsdag istället jävligt roligt hela min tidsplanering går åt helvete nu bara för d..får ju börja med att boka av min tid på komvux på onsdag å till råga på allt så hade jag lovat Caroline å Thomas att passa alla hästarna + deras hund å 2 katter..men nu kommer jag ju inte kunna göra d för nu kommer jag ju ligga inne Onsdag-Torsdag å sen gå me dräneringsslang hemma i ett dyng antagligen..kommer ju inte kunna göra något på några dar iaf, bara ligga still. Detta va verkligen droppen!!!! :@ Måste skicka in ny lapp till försäkringskassan och om sjukskrivning för nu kommer jag ju få vara sjukskriven en vecka till å jag tänker faaan inte gå hemma utan att få pengar för d..no way!
Det är tur att jag kan behärska mitt humör fysiskt iaf annars hade någon varit död vid detta laget..
Jävla fitta!
'
Hopp nu va min dag och helg förstörd.

Ha de bättre än mig! (inte dirr svårt)
Over And Out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback