Du Betyder Ingenting.

Luft, för när jag pratar om dig blir tungan till yxblad
luft, jag skulle inte vilja ta i dig med lyftkran


Du ska veta att jag inte behöver dig
min väg var aldrig din
och i spåren som jag lämnar efter mig
så finns det ingenting
jag vänder aldrig blicken bakom mig
så brinn historia brinn
och svaret på din fråga blir alltid nej
Du betyder ingenting!




Sånna som dig skulle verkligen behöva bli feeettt dissade nån gång emellanåt så självsäkerheten taggar ner några grader..för seriöst, ingen gillar någon som har för mycket självförtroende, då blir man bara äckligt stöddig!
Så jävla snygg e du inte!



"spelar ingen roll vad du drömmer i natt
du är inte lika intressant längre!
jag är stark nog själv vinden vände"

 

Wiiiiiiiiiiiiiiiiii 2008 ska bli så problemfritt va! Det är så skönt med nya år för då kan man verkligen lägga all skit å alla skitmänniskor bakom sig å koncentrera sig på dom å det som verkligen betyder nåt PÅ RIKTIGT!
Så skönt, så skönt!


Aja hur som helst, ikväll blire nog lugnt, kom nyss hem från stallet så e laaagom frusen ^^ funderar på om jag kanske ska lägga mig i ett gott bad..så man tinar upp lite =P. Orkar fan inte göra mig iordning å gå ut idag..måste plocka ner alla julgrejer oxå -suck- å försöka få iordning min datorn..sitter på pappas bärbara nu nämligen för min msn gör så att datorn hänger sig hela tiden å de pallar man iiicke! Har enna börjat få in en bra taktik när de gäller skrivandet nu haha i början skrev man som en jävla kratta...gillar ändå mitt tangentbord fett mkt mer!
Imon ska iaf jag å Lena göra något vääldigt ovanligt, vi ska t krogen hehehe surprised lr? =P
Lär väl iofs inte va så överdrivet mkt folk imon såhär direkt efter nyår men mer drag än i Stenungsund iaf skulle jag tro! Så de e åtminstone värt en check!


Haha satt å läste boken "Bert Karlssons Fräckisar" som jag gav pappa i julklapp..
"I Irak blir fångarna torterade genom att tvingas äta griskött, dricka hejdlöst mkt sprit och utföra sexuella handlingar. Här i Sverige kallar vi det för Julbord"
Den tyckte jag va braaa =D


Nej nu ska jag göra nåt vettigt.
Tack för mig!
Over And Out. . .

Bara så att ni vet så visslade precis Karin Sveriges Nationalsång och fick kramp i tungan HAHAHAHAHA bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback