DiamantTårar.

Jag skriver detta inlägg för Karins skull så hon kan ha nåt å läsa en stund hahaha..

Igår va de riktigt nice faktiskt =) Käkade på Tiamo med Fredrik först sen åkte jag, han å Lena hem t han å kollade på en film "Courge Club" lr va den hette..Pumaklubben på svenska iaf...haha den va rätt kul =P sen åkte vi ner t Tiamo igen med Ante, Coffe å Joel..å där va typ hela Stenungsund haha aldrig sett så mkt folk där nån gång :O.
Satt där några timmar å softa sen drog vi hem.
Joel trodde förresten att Fatöl hette Flatöl HAHAHA tänk om han hade sagt de till Bartendern hahahahaha..
Sen satt vi å snacka om Gonoree i bilen hem (vet ej varför) å då hör man Joel från framsätet "Vadå Noreen? Va va d med mig?" HAHAHAHAHA d va kul =P.

Idag blire movietime me Lena å Karin..borde väl göra mig iordning snart men orka..
Sitter här å dregglar över resor..KOS, JAG VILL TILL KOS!!!! Eller Ibiza, Apollo ordnar resor dit nu =D inte alls så jättedyra..iofs en vecka för 6000 istället för 2 veckor för samma pris nån annanstans..men de e d ju väärt! Man hade nog inte pallat 2 veckor på Ibiza =P. Åååh de hade varit så grymt!
Eller så får de helt enkelt bli Rhodos..för om man ska t Kos så måste man åka från Köpenhamn å de kostar ju både tid å pengar att ta sig dit lixom..billigare me Rhodos oxå om man ska tänka på pengarna..
Va inne på att testa Sunny Beach ett tag men tror fortfarande inte att de e min grej..billigt men naaä!
Nej, Kos är fortfarande de som ligger högst på listan faktiskt!

Jag hade kunnat vara nyoperarad nu..fan va jag stör mig :@ !!!
Caroline å Thomas åker på Torsdag å nu kommer jag ju inte kunna passa varken hästarna eller hunden..så jävla synd..jävla skit sjukvård...

Ne nu ska jag ta å fixa mig litegann så man vågar gå utanför dörren utan att skrämma slaget på nån =P.
Tack för mig!
Over and Out. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback