Det ska bli ett sant nöje att döda dig.

Klockan är nu 11.15 och jag va för en liten stund sedan nere på Komvux för å skriva in mig på Matte C meeen man behöver ju slutbetygen från gymnasiet och tror ni lilla Josefin har dom? Icke sa nicke dom e puts väck, har verkligen letat ÖVERALLT men hittar dom inte =S så mailade precis min gamla lärare på Mimers å fråga om hon kunde göra nåt åt saken..för jag behöver ju dom snart annars ere kört! FAN..dom har antagligen kommit bort nånstans på vägen på min studentdag..men jag e 100 på att jag hade med dom hem å att släkten nyfiken kollade hur duktig jag varit hehe..så nånstans borde dom ju ligga men frågan e VART?!
Får hoppas att Ingrid kan fixa nya till mig! Typiskt.

Och vet du vaaad?! Har ÄNTLIGEN fått tid för operation på Östra! PÅ FREDAG wooaaaah läskigt  värre å palla att jag kommer ligga över helgen för observation åååh va tråkigt!
Ringde nämligen hon cordinatorn (lr va d heter) nyss å hon tyckte d va konstigt att jag inte fått nån kallelse eftersom de e nu på Fredag redan..men den kommit väl idag om inte annat.
Annars har la posten slarvat bort den ^^.
Fan va de ska bli skönt å äntligen få d gjort..min sjukskrivning går ju ut på Måndag å pallar fan inte med en dag till!
Jag vill börja jobba igen för jag e fan paaank..lär väl få en summa pengar från sjukkassan den 20e men ändå.
Vettekatten hur jag ska hinna plugga, jobba och rida..önskar de fanns 48 timmar på ett dygn å att solen inte gick ner förens runt den 40e timmen..hehe..

Aja hur som haver, helgen va feeeeeeeeeeeeeeeettttt bra, fan va kul vi hade Älskliingpälskling hehehe =D
Ägde dansgolvet som på gamla dar! Har lixom inte blivit så mkt ägande på sistone men i Lördags va vi fan på hugget haha det enda jag tänkte på när jag dansa på dedär lilla runda bordet va "Fyfan va pinsamt om jag trampar fel å ramlar ner" hahahaha d va fan inte stort iaf!
Och vi å våra jäääävla fylle-sms HAHAHAHAHAHAH Omg
"Tommy du e nog den minst coola person jag känner. Tönt"
(Det roliga va att hon skicka de till 10 olika personer och hon fick tillbaks av en kille "Christoffer heter jag faktiskt!" hehe)
"Inga känslor, bara sex. Den som är med i leken får leken tåla"
(Hahahah omg! Sant dock!)
"Palla att jag å Lena har druckit rekordmånga Long Island, helt sjuukt" HAHA
Eller när jag satt å super-analyserade DJn, d va kul =D han va faktiskt grymm =)
Kozma, min nya favorit-house-DJ i Göteborg! Spelar oftast på BLVD.
Alex kommer dock alltid vara min favorit men han e ju inte så ofta i Gbg ='(
Ja herregud asså...jäkligt bra början på 2008 iallafall =D


Fan va trött jag e nu asså..hård helg och fett bakis å pank igår men d va d värt!
Funderar på om jag ska lägga mig en stund..orkar nog inte åka t stallet idag iaf.
Eller så ska jag läsa lite i Magdalena Graaf's bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" som jag nämnt några ggr innan, fick ju den i julklapp. Har bara läste inledningen å första kapitlet men hittills e den bra iaf!
Måste orka formatera om min dator nån dag oxå så jag slipper sitta på pappas..jag har iofs börjat gilla denna datorn nu men =P.

Wiii om 4 Fredagar fyller jag 20 fatta va grymt elleeer!
Blir nog inte krogen den 1e men den 2e Feb ska ni faaaannimeej med ut allihop!!!

Tack för mig!
Over And Out. . .



Uppdatering kl 14.30:

Hehehehe kom på en grej som jag glömde skriva förut...gissa vart jag sov natten till Söndag? I ETT TÄLT..miini litet, d va typ till för att skydda öl från solen på stranden HAHAHA jag fick knappt plats me huvvet =P låg alltså i ett jävla tält på golvet utan filt eller nånting..vaknade mitt i natten av att jag frös som faan så va tvungen att ta på mig min jacka..har feettt ont nedanför höften nu bara för d (sov ju på ett stenhård golv!) vaknade vid halv elva tiden av att nån sa "Ey vem e hon tjejen som sover i tältet" Hahaahaa att jag inte dog av skratt (Hur faan hamna vi där? =S) jäkla rörig lägenhet va de iaf..låg saker överallt å dom hade massa möbler på balkongen som Lena va bekymrad över "men dom kan ju bli förstörda" haha soo what orka bry sig om nån annans möbler =D å så stod de ett skit stort kylskåp mitt i köket, ismaskinen funkade inte ens, dåligt! =P.


Jag diggar förresten bartendern på Chez som serverade oss en "Long Island Special Alá Josse & Lena" hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback