Det är så logiskt alla fattar utom du.

När jag föddes fick jag välja mellan att vara kanonbra i sängen, eller att ha ett otroligt bra minne.
Det värsta är att jag inte minns vad jag valde! ;)
 


GRATTIS till Lena förresten som klarade teorin idag helt galant =D å GRATTIS till Kusin Vitamiin som klarade uppkörningen igår!! =D Greeaaat! fan va gött tjejer!


Haha palla att jag hade 33 sidvisningar häromdagen men bara 10 unika besökare..vafan räcker de inte å läsa mitt inlägg EN gång lixom?


På tal om statistik..
Idag ere Onsdag för alla er som missat de..jajjamen..det betyder att det endast e 2 dagar kvar till den stora grand finala, den stora dagen! Liten blir stor, iaf i åldern =) de ska bli gött som fan =D Systemet here I come! På Lördag ska jag å alla mina partyanimals ut å röjja på BLVD, de ska bli nice som fan! Blir väl kanske utgång på Fredag oxå..får se på de.

Och uusch så förkyld jag har varit hela dagen idag, och fortfarande är! Tänkte ju plugga en massa men de blev knappt 2 timmar ens, pallade inte mer! Jag å katten nös ikapp. (de e ju min katt som gör att jag blir förkyld å jag tror jag smittar honom tillbaks samtidigt haha =p) Hoppas verkligen jag e bättre imon så jag kan ägna hela dagen till att plugga..har ju ca 20 sidor jag ska göra som helst ska va klara till på Måndag, ORKA!
 
Jag har nog fan en av dom sämsta immunförsvaren i hela världen..seriöst asså jag skojar inte! Som ni alla vet (hoppas jag?! :O) så ere ju 365 dagar på ett år, iår ere t.o.m 366 eftersom min månad har en extra dag vart 4e år =) woho, aja hursomhelst så e jag kanske förkyld ca 300 av dom här 365 dagarna..vilket e 80% av hela året, vilket inte e ett nöje dirr!!! Helt sanslöst! Jag måste seriöst gå t läkaren å få nåt mot katten asså för jag pallar inte må såhär å jag tänker INTE under några som helst omständigheter göra mig av med min älskling! ALDRIG! Katten e dock inte hela problemet..ni förstår, förra våren blev jag helt plötsligt as allergisk mot Björkpollen! Bara sådär! Vafaaaaan lixom!!! Tack för den.  Fick andingsproblem och blev hur dålig som helst..va t.o.m tvungen att gå hem från jobbet en gång..kul..
Man kan sammanfatta mitt senaste år såhär:
Våren och lite av sommaren - Förkyld p.g.a pollen
Hösten och vintern - Förkyld p.g.a vanlig jäkla influensa etc. som min kära lilla mjälte, källan till immunförsvaret och även till allt annat ont, inte kan motstå! Och som grädden på moset, allergisk mot katten..

Ibland ere jäävligt roligt att va Josefin.
ELLER
INTE!


Ska nog gå å lägga mig i ett varmt bad å försöka få ut all förkylning så den e borta tills imon!

Tack för mig!
Over And Out. . .

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe mjo man tycker juh de.En dag hade ja 21 besökare å 80 sidvisnigar:S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback