Sveriges Sämsta Immunförsvar.

Gaaah JAG HATAR ATT VA SJUK!!!
Jag missar alltid en massa grejer när jag mår dåligt..
Även om folk inte hittat på nåt på hela helgen lr veckan så ska dom absolut hitta på nåt just när JAG ÄR SJUK.
Varför lixom?

Jag syftar inte på nåt speciellt jag menar bara att det alltid är så.
Hade ju planerat Park Lane ikväll, MTV Selected, men NÄHE inte de ne ='(
Alla Hjärtans Dag missade jag oxå =O inte för att jag har nån spec å fira med men ändååå =P.

Nåt Ikea me Määrcus blev de icke heller..d får vi ta nästa Torsdag hörrö!
Släpade mig iaf t stallet idag..kunde inte låta bli =P har ju missat en massa kanondagar!
Skööönt de va me kall å frisk luft! De mådde jag bra av.
Shit va jag diggar den hästen asså! Hon e ju üübeer cool =D
Hon gör väl iofs inte alltid som jag vill att hon ska göra men vafan hon har ju aldrig blivit ledd på rätt väg under hennes snart 9 år, om jag hade varit henne hade jag oxå varit stökig å fett förvirrad!
Men de ska vi allt fixa! =)
Funderar på att sattsa på nån klubbtävling lr nåt..inte för att jag tror jag vågar de men =P.

Åååh nu kom jag på en grej! Måste bara klaga lite på IDIOTEN som körde om mig å Taxi chaffisen på heldaget utanför hälleviksstrand..jävla pucko asså..faan va arg jag blir på sånt..inte dirr första gången..folk kör seriöst som galningar där ute =S inte konstigt att snuten står där var å varannan dag..hatar d för jag e skit rädd för snuten =P. Och jag kör ju förbi där flera dagar i veckan påväg t stallet lixom..suck asså..bara för att prövotiden gått ut så behöver man la inte bli en trafikfara? De va inte dirr så att han körde om oss i ett svep utan först blåste han om min i sisodär 110 (70 väg å jag körde t.o.m över 70! Ingen anledning till att köra om) sen körde han in preciiis framför mig så jag nästan fick ställa mig på bromsen..gaah..å sen blåste han om Taxin..de va ju inte EN bil i motsatt rikting heller utan typ TIO så de va inte dirr säkert att köra om..och två ggr på heldragen linje..lägg av...LINJEN FINNS DÄR FÖR EN ANLDENING FUCKFACE..ååh jag blir verkigen skit sur på sånna idioter. Jag e ju pappa upp i dagen när de gäller trafikbeteendet iaf lr ja trafikhumöret snarare...jag riktigt hängde på tutan å gav han fingret å värsta mördarblicken..hehehehe..lite kul ändå =P. Men vafan beter man sig som en iddi så ska man bli behandlad som en oxå!

Sitter här å lyssnar på gamla Fronda klassiker igen..minnen =D

Tack för mig!
Over And Out. . .

UPPDATE:
Jahaja nu sitter man här å väntar på att sega Karin å sega Malin ska bli klara så vi kan bege oss till Lena å leka alkisar..ska jobba imon å de ska Lena med men skitsamma..jobbar ju inte så länge som tur va =P.
Sprit hjälper mot snuva de har jag läst i GT å förövrigt faktiskt även testat! Så ikväll ska jag va testpanel igen!

"Jaha okej så du ska va alkis hemma hos lena alltså...vad ska ni göra då efter att ni druckit er extremt fulla?"

"Efter att vi har druckit oss extremt fulla så ska vi dricka lite till sen sjunga karaoke"

Hehehe diggar den konversationen rätt starkt =P.

Nej orka!
PusshaaaY


Kommentarer
Postat av: Malin

haha vi är
aldrig sega;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback