Sova Bör Man Annars..Öh..Blir Man Trött.

Sorry sorry gott folk, jag vet att jag inte har skrivit på fett länge å att folk vill läsa om min födelsedag etc. Jag har faktiskt ärligt talat inte haft tid att skriva blogg den senare veckan..har varit fullt upp! Och nu har jag ju börjat jobba igen..I'M BACK ON TRACK BABY! Sjukt skönt!

Eftersom jag inte har skrivit på över en vecka så har jag typ 1000 olika grejer jag vill skriva men ska nog korta av de litegrann tror jag för jag har faktiskt inte tid å skriva nu heller egentligen..OTH börjar ju om 20 min jue! Tar väl iofs inte 20 minuter att skriva detta, hoppas jag..hehe..

Kan börja med att berätta lite om min födelsedag då...SJUKT UNDERBAR! Shit va jag älskar er allihop ni fattar inte hur glad å hur överraskad jag blev! TACK ÄLSKLINGAR! (L)
Jag trodde nämligen att vi skulle förfesta hos Karin innan Blvd MEN, tji fick jag, dom (Lena å Karin mestadels) hade nämligen fått alla till att komma till Lena istället å Fredrik insisterade att han skulle köra till "Karin" istället för papp och haha jaa sen efteråt fattade jag ju varför me tanke på att vi inte ens skulle va hos Karin jue =P. 98 ballonger i taket lr va räknade ni de till? hehe..grymt..sen hade alla även en tröja på sig som de stod "Josses Crew" på haha å jag hade en som de stod "Queen of the crew" å dom gick vi med på krogen vadå ÄÄÄÄG!!! Å så stod de DJ Jossan på baksidan =D Väl inne på krogen hade jag oxå sven skoj å vi drack både balja me cider å helrör..fett nice! Sen åkte jag karin å john till niclas för vi skulle sova där men han svara inte i telen för han SOV :O så vi stod i en trappuppgång i en timme (visste inte ens om de va rätt trappuppgång, jag lyckades iaf knäcka koden hehe å stod å plinga på en dörr som jag trodde va hans!)  sen gick vi till stationen istället å satt där tills bussen kom kl 7, d va segt. Men fan va kul vi hade haha för vi va ju både fulla å sjukt övertrötta så vi garva hela tiden...diggar röstmeddelandena till niclas å lena asså hahahahhaah cp!
Drog med mig John till systemet oxå för jag behövde lite moraliskt stöd kände jag =P.
Ja de va KORT om min födelsedag de.


Sen så har jag en annan grej som jag skulle vilja reda ut snabbt...
En viss person ringde nämligen mig igårkväll å sa att en annan påstod en grej om mig..VAFAN ÄR DET FÖR JÄVLA SKITSNACK??? :@ Faan va sur jag blev asså..okej egentligen ere la ingen big deal för de va ju bara ett missförstånd men vafan sluta gå runt å snacka! :@
Jag e mycket medveten om att vi satt nån gång på fyllan å snackade om den gången, och då menar jag DEN ENDA gången d hänt mig..så hur fan kunde du få de till två ggr? :S Tror jag sa nåt i stil med "fan va jobbigt det hade varit om man behövt göra de igen" Men aja på fyllan e man ju inte i sina sinnes fulla bruk så shit the same..
Men Tänk om de nu hade varit sant..tror du att jag hade velat att folk fick reda på de lr? Öh nej.
Tur för dig att de va rena bullshiten..annars vet jag faktiskt inte vad jag hade gjort.
Tror inte du hade tyckt de varit så jävla roligt om jag gått runt å sagt massa saker om dig lixom..
Man blir fan ledsen när man får höra sånt..
Och till person numbero uno: Självklart hade jag sagt de till dig om det varit sant! Det hoppas jag du vet.
Förövrigt va kvällen nice igår..jobbat hela helgen så de blev slappa me Karin å Carro (d va längesen dö :O) å checka Melodifestivalen..lr ska jag säga Melodi Grand Prix som dom säger i Norge hahaha..

Helvete varför måste jag alltid göra en massa andra grejer samtidigt som jag skriver blogg haha nu blev ju klockan halv sju å OTH börja ju nu! Så jag får fortsätta skriva sen fast de kommer iofs inte ni märka nåt av eftersom jag tänkte spara detta i utkast sålänge hehe =P.



Såå nu har jag kollat klart på OTH å de va sorgset som vanligt..inte riktigt nerver till sånna serier asså =P. Nu ere repris på Melodifestivalen..BJÖRN GUSTAFSSON IN MY HEART säger jag bara...fan va jag älskar den killen asså! Helt underbar..läste dock i GT idag att han e helnykterist å blev av med oskulden för ett år sen..hehe..men vafan spela roland jag hade inte bangat ändå! Jag ska gifta mig med han när jag blir stor..hahaha...GO AMY btw =P. Men tumme ner för Christer -smörsång- Sjögren.

Jag har förresten köpt en ny laptop wiii den e så fiiin! LOVE IT! La precis in alla mina dokument å all musik å de tog typ 20 minuter..när jag skulle föra över från min gamla till den externa tog de typ 2 dagar! Så snacka om att jag har en snabb Usb-port nu =D. Skriver faktiskt jävligt bra på dehär tangentbordet för att bara ha haft den i 3 dagar..har ju suttit vid pappas laptop åså ibland men ah inte dirr ofta...fast jag måste nog gå en kurs i hur man skriver på en laptop hahaha för jag skriver typ med vänster pekfinger å höger långfinger..kan nog bli jävligt jobbigt i längden asså när man ska skriva långa arbeten å sånt (om man nu börjar på högskola dvs ^^) dom här tangenterna sticker inte upp så som på många andra tangentbord vilket gör de lätt att råka komma åt fel tangent å CAPS LOCK hehe =P. Men jaja skamm den som ger sig. Ska ta å ladda hem en nyckel t Office oxå så jag kan använda Word etc..

Vad har jag annars sysslar med den senate veckan då? Nja not much..lr jo men inget intressant hehe..har ju börjat komma ihåg me matten nu iaf..gör en sån "kortkurs inför matte c", fett jobbigt men tydligen nödvändigt..hoppas att jag blir klar med häftet i veckan så jag kan få börja med boken nån jefla gång..sen så har jag ju som sagt börjat jobba igen oxå..men de kommer nog inte bli långvarit för jag tror min systa har kommit tillbaka!!!!!! :'( NEEEEEEJ! Faan asså..ringde till Östra i Fredags å han skulle ringa upp på Måndag förhoppningsvis..fan jag som hade hoppats på att slippa stor operation så kanske mjälten stryker med..fan..man kan fan inte ha mer otur än mig! Nu när jag äntligen kommit igång med allting lixom, t.o.m börjat träna Svala igen..haha shit va trött jag blev i Torsdag förresten..fast hon va nog rätt trött hon med =P.  Jag blev så trött att jag fick svårt att andas =S då jobbar man hårt asså! Hon e ju så sjukt travtaktig å vet typ inte om att hon faktiskt kan tölta bra..så man får kämpa som saaatan..men de e lite bra ändå för de e ju den enda träningen jag får =P + att de e kul som fan! =D

FAN va jag svär hela jävla tiden då..hahaha..

Nu i veckan blire plugga, rida å jobba..sen blire Parkan på Fredag även fast jag jobbar på Lördag =P äh jobbar bara 11-14.45, får överleva bakis..kan ju sova resten av dagen sen =P. Imon blire till att åka t Bäckebol å köpa dataväska å sån liten mus för pallar inte pekplattan man blir ju galen =P. Och sen på Tisdag ska jag nog hänga med lilla Marcus till Ikea, han ska ju flytta t Olof den jäveln. Jobbar kvällen med Julia å Olof på Onsdag de ska bli fett nice =).

Nefan nu får jag ge mig!

Tack för mig!
Over And Out. . .


De e synd att man inte kan tvinga sig själv att bli kär i nån..de hade varit sjukt bra om man kunde göra så! Isåfall hade man ju bara börjat gilla dom bra killarna lixom..jämfört med nu ^^. Men men klickar de inte så klickar de inte..that's it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback