How Come?

Alldeles nyss tänkte jag såhär "Ne nu ska jag fan ta å skriva lite i bloggen"
Men tror ni jag kommer ihåg va jag tänkt skriva? Icke sa nicke.
Eftersom jag redan glömt bort de så kan de inte ha varit speciellt viktigt =P.

Men nu har jag ju redan börjat skriva å då kan jag lika gärna fortsätta några rader till =)
Vux idag igen då me älsklingspälsklingarna..idag skrattade vi lite för mkt å fick inte så mkt vettigt gjort..men kul va de =D skratta så vi grät..iaf jag å Lena =P hahaha..å de e ju huvudsaken..eller nae..kanske inte när man borde plugga =P. Eftersom de va fint väder för en gång skulle så fick jag passa på att åka upp till min pärla (L) oh hon e så duktig va! Snacka om en polle me stoooor personlighet, diggar de skarpt =D! Såg två rådjur där för första gången..faktiskt aldrig sett några där innan även fast Caroline säger att de kryllar av dom hehe men de e la för att jag oftast e där när de e ljust..men idag va de ju iofs ljust oxå..men de va ju i skogen..på tal om ljust, fan dom e så ljusa nu vid den här tiden va! Man ser dom nästan inte! Jäkla kameleonter =P. (? jag kommer inte på hur ordet stavas hehe, eller? =P) Men dom e såå sööööta! Va sjukt nära på att köra på ett pyttelitet rådjur i Håldalen på stora vägen utanför mig igår btw! Mötte ju en massa bilar hela tiden så kunde inte ha på helljuset å som sagt, pyttelitet va de! å den riktigt smög över vägen =P. Den gick rätt långsamt så jag hann som tur va stanna i tid..men shit asså..bra reaktionsförmåga å bra bromsar vet jag ju iaf att jag har nu! Hehe..hjärtat va fan inte med i leken där i nån sekund! Blev as förvånad typ..fattar inte varför, för de e ju vanligt me rådjur här omkring men men.


Imon blire vux igen men pollen får dock vila för de ska bli jättedåligt väder å på Onsdag ska de nästan va storm säger dom, men då jobbar jag ändå hela dan så de gör inte mig nåt =P Sen imonkväll ska jag leka med Fredriich! Tyckte att de va dags å ses nu, vi som alltid ses annars, men de har inte blivit av på några veckor nu..illa! Det får inte hända igen hörrö! Oh jag jobbar förresten heela långa helgen..fy va jobbigt..får bli melodifestivalen för hela slanten!


Fasen va mkt onödigt babbel de blev nu bara haha lr ska jag säga "Jösses", Lena? ;)


Nu e jag hungrig!
Over And Out. . .


Fan Tobbe om du läser detta så kan du ju höra av dig nån dag! Du e ju aldrig inne på msn längre å jag vet inte om jag har ett aktuellt mobilnummer =/. JAG SAKNAR DIG JUE! Eller jag saknar er allihop! Och Chrille din jävel du e i lumpen! Vafan. Favvopojkarna, remember? =D Nästan exakt 4 år sen jag träffade er nu..Nån gång runt detta datum, Februari 2004..shit vilket bra år de va asså..de va tider de...fan vilka minnen. Men helt plötsligt tappa vi kontakten.
How Come?


-Det va vårat genombrott tjejer =D de va år 2004 som vi satte Stenungsund på kartan! hahaha



image3
Langar en skön bild på mig från den gamla goda tiden!
Jag bjuder på den!
HAHA

Kommentarer
Postat av: hon du diggar

vad är en
kameleont?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback