Det Går Bra Nu.

Fan va de e gött när allt flyter på som det ska!
Härligt.
Jag har väl dock liite problem med matten men.
Lär ju ta lite mer än 15 veckor kan jag säga.



Jaha..och vad har Josefin gjort i veckan då?
Tja...not much..pluggat å ridit, ja det vanliga lixom.
Och så kom jag å Marcus äntligen iväg t Ikea (blev ju sjuk förra veckan hehe)
Vi måste ha sett lite roliga ut när vi gick fram å tillbaks heela jävla tiden å så gick vi typ 3 varv..hahaha typ som att vi glömt bort att vi redan varit där =P. Gud va jag skratta när vi sen skulle leta upp alla grejerna på uthämtningslagret..jösses..vilket vel! Vi fick gå tillbaka till datorn hela tiden å kolla om de verkligen va hylla 8 fack 11 etc =P. Snacka om guldfiskminne ..ändå hade vi skrivit upp de på en lapp?! hahahha men de va skoj, hade ju inte tråkigt en sekund iaf =P å Sen skulle vi ju få in alla grejerna i bilen..de va fan på håret att d gick in =P. Tråkigare blev de ju inte sen när vi skulle få UR allt å upp t lägenheten (självklart bor dom längst upp ^^) Olof satt som vanligt å spela WOW å vägrade hjälpa till..schysst hörrö! Sen fick jag nog, tyckte jag hade gjort min insats för dagen så Maria å Julia fick komma upp efter jobbet å hjälpa till å bygga upp skiten (halv elva på kvällen) Kunde du inte bara väntat att bygga upp allt tills dagen därpå? =P. Icke sa nicke.

Nu har jag precis varit i stallet..fan jag vaknade nio imorse palla de =P. Hyfsat väder men satan va de blåser kallt! Haha ni skulle sett hur de såg ut igår ni som inte bor i Stenungsund eller på Tjörn och Orust! Vatten ÖVERALLT...översvämning ÖVERALLT..shit säger jag bara! Har ingen bluetooth på denna datorn annars hade jag lagt in en bild som jag har på min mobilen..som visar hur jävla mkt vatten de va på både lastbryggan å personalingången på Coop! Helt sanslöst mycket vatten, över en meter! Som tur va så hade de sjunkit undan tills vi skulle stänga å tur va väl de annars hade vakten fått släppa ut oss via kundingången å själv fått simma i vattnet haha =P. Stallet e ju ute på Mjörn så där såg man oxå att de varit sjukt mkt vatten på vägarna å överallt annat..låg ju både vass å tång långt uppe på asfaltsvägarna..vattennivån va ju betygligt högre idag än igår förmiddags när jag red om man säge så =P.


Ikväll blire utgång me babe! Det ska bli riktigt nice, har inte varit på krogen sen min födelsedag jue! och nästa helg jobbar jag så jag får passa på nu =).


Nej, nu ska jag hoppa in i duschen!
Tack för mig!
Over And Out. . .

Fan nu fick man enna lite press på sig känns de som =P nu ere nämligen inte längre bara jag själv som tänkt ha nån klubbtävling som mål för Svala, utan förut så frågade Caroline om jag va sugen på Landi framöver hehe snacka om att kunna läsa mina tankar lixom =P. Lite kul. Vettekatten om jag har nerver som sagt, men de hade ju varit kul å testa bara för att se hur d går..vem vet hon kanske e värsta superhästen som går skit bra på tävlingar å jag kanske har nån dold talang undangömd oxå...hahaha eller inte! =P men de e ju inte riktigt aktuellt än för måste ju fixa muskelaturen å tölten först. Men sen kanske..får väl se...hade ju tänkt dra från Sverige i Maj så nu i vår kanske jag inte hinner.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback