Lussekatter.

Yesbox, igår bakades de Lussekatter..sjukt stora blev dom efter att dom jäst hahaha men gott smaka dom =D
Ett sånt jävla bra team e vi! =D
Perfekt match (L)


Imon blire julhandling...sen ska jag jobba Fredag t.o.m Julafton me bara 2 dagar ledigt (Måndag+Torsdag nästa vecka) shit d kommer bli jobbigt asså...bara kvällar nästan...men men pengar e alltid bra pengar! Sen e jag ledig Juldagen å hela den helgen de ska bli skönt =). Då blire party! Burra på Juldagen as usual lr?


Btw, fick VG i Matte C! Fick ännu bättre poäng på sista provet...woho!
Nu e jag glaaaad!



Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig!
Over and out. . .

Nu skiter jag fan i allt asså! Blir så jääävla trött på allt å alla!!!!!!!!!!!
Nyår skiter jag fullständigt i...tänker fan inte fixa nåt när alla e så jävla otacksamma!
Här försöker jag å Lena fixa nåt kul men så e alla så sjukt negativa! PALLA!!!
Hur jävla svårt ska de va att få folk att planera lite?
Och hur jävla svårt ska de va att genomföra de man har bestämt?
Suck...

Kommentarer
Postat av: Malin

De sägs att dom gör om på Burra och de skall va stängt då och att Plankton ska va öppet=)

2008-12-10 @ 21:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback