Lite ljus i den mörka vardagen.


Woho! Äntligen går de kanske lite bra för Josefin igen...Helena från komvux ringde förut när jag va påväg t jobbet å sa att dom hade rättat mitt Nationella nu å att jag nästan fick VG! :O shit jag trodde inte ens jag blev godkänd! Dom tycker att jag har "vuxit" nu de senaste och fått bättre å bättre resultat så dom vill gärna att jag gör ett till slutprov å om jag får ett klart VG på de så får jag VG i betyg sen =D fatta va kul de hade varit eller!!! G har jag ju redan så om de går åt helvete så gör d ju inget..har ju inget att förlora! Så ska dit imon å snacka me dom..måste nog repetera om en del igen...för jag har sjuuukt dåligt minne! På Onsdag ska jag ju t Östra så då kan jag inte göra provet men tänkte att jag skulle göra de på Torsdag isf...de kommer bli feeetttt jobbigt att göra ett till slutprov men vafan, de ere ju värt! Haha gud va glad jag blev nu!

Äntligen något positivt!

Och vet ni vad?
ÄLSKLING KANSKE KOMMER HEM IMON EFTERMIDDAG!!! <3

Aaj hahaha jag nöp mig bara i armen för att kolla så att jag inte drömde ;)


Tack för mig
Älskar alla som älskar mig
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback