God fortsättning..

På vad fan då..?



Jao nu har de varit julafton å grejer å jag fick varken en häst eller en Ferrarri =( men men life goes on =P. Jag e iaf nöjd med mina klappar å alla pengarna jag fick =) riktigt nice! Har äntligen en fungerande hårtork nu! Och snart blire en ny digitalkamera å förhoppningsvis en filmkamera oxå som jag velat ha i flera år men aldrig fått tummen ur att köpa! Varit ledig sen Juldagen å e som sagt ledig ända till Tisdag eftermiddag..så jäkla nice! På Måndag ska jag in me babe t stan å kolla efter nyårsklänning..inte för att vi har den blekaste jävla aning om vad som händer på Nyårsafton men men de gäller att vara förberedd på allt! Så får även ta en tur till Systemet på Måndag för på Tisdag lär ju allt man vill ha va slut lixom ^^.


Vad händer ikväll då?
Vettekatten faktiskt..ska ut t stallet om en stund å har lovat att stanna där till halv fem så jag kan köra Lisa t Std för hon ska jobba imon å de går inga bussar från Mjörn nu typ, å eftersom jag ändå ska till Std (eftersom jag bor här jue =P) så kan hon ju lika gärna åka med...får iofs typ vänta 1 h där ute men äh jag får la fika me dom lr nåt =P. Eller ta en extra lång tur me min baaby i solskenet! I förrgår tog jag turen kring vattnet..shiiit va fint de va asså! Skulle haft med mig kameran!
Party sen kanske? Krogen? Kommer väl iofs inte hinna förfesta så värst länge isf men äh de gör inte så mkt =).





Marcus, Jag Älskar Dig Mest I Hela Universum!
Våga Aldrig Tro Något Annat! (L)
Föralltid Du & Jag, Lova Mig Det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback