:@

Åååh nu e min dag helt förstörd å den har knappt börjat!
Blev påkörd av en blattejävel förut vid Statoil...farmor satt fan i bilen oxå! JÄVLIGT tur för honom att de inte hände nåt värre! De e ju bra när folk inte vet att väjningsplikt betyder att man kanske bromsar in!!!
"Oj jag såg inte att du bromsa, jag gled" HALLÅ ELLER???
De va inte dirr så att jag tvärbromsa jävla dumhuvve!
Man får i princip ALLTID väja på de stället! De vet ju typ alla...utom han då dvs!
Clion består ju mestadels av plast så de blev sprickor där bak!
Fan ta han om de blev nåt invärtes!
Ååh idiot asså!!!!

Fan mina händer skakar fortfarande..sjukt rädd blev jag..inte en dålig stöt! Trodde fan hela skiten pajja!
Trafiken e full av idioter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback