=)

Nu är Älskliing påväg hem, woho ÄNTLIGEN! =D
Åh de ska bli så härligt att äntligen få höra din röst igen efter 21 dagar!
Jag ska pussa på dig tills du tappar andan ;)


Och vet ni vaaad? Igen.
Jag fick tydligen ett starkt VG på Nationella å inte bara på gränsen som jag trodde igår.
Men nu gäller de bara att få ett lika starkt VG till på nästa prov som jag skriver på Torsdag.
Mygod, lika nervös denna gången!
Hade kännts så snopet att snubbla på mållinjen lixom =(
Håll tummarna förfan!!! Hade varit grymt att få ett VG när man bara sattsa på G =P.


Nu e jag sjukt hungrig...käkade frukost kl sju imorse när jag kollade på julkalendern
HAHA vadå? Man måste ju se om den e bra lr inte =P.
Så de va några timmar sen jag åt.
Dags för käk!

Imon ere dags för Datortomografi så idag måste jag dricka överdrivet mkt vatten ^^ å sen imon under 2 timmar ska jag dricka äcklig kontrastvätska, fyfan va äckligt de e asså! De luktar typ lakrits men smakar ingenting..å de e lite läskigt =P.


Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig
Over and out. . .


Btw, jag älskar mina nya skor! 
Och mina mörkgrå stumpebralls e så sjukt sköna!
Jag skulle kunna ha på mig den här outfiten varje dag! Haha



Update:
Nu har jag nästan bestämt mig! Men bara nästan =P de lutar iaf rätt brant åt KY-utbildningen på Försäljningsakademien i Mölnlycke - Marknadsföring och Försäljningsekonom, 2 år..till hösten asså...Jag måste nog ta kontakt me några som läst utbildningen innan jag bestämmer mig, för jag vill inte åka på en nitlott! Har fått hem en utbildningskatalog å där står avgångsklassen 2007, namn å mailadresser, så får la maila några va dom =P. För att ansöka ska man skriva ett personligt brev åså varför man vill läsa där etc "En A4 är lagom" haha vafan de e ju as svårt att skriva en hel A4a om sig själv =P. Men men de går gå.

Har suttit här ett litet tag å skrivit in å jämfört dom där tjänsterna som Chefen min ska dela ut...haha jag e töönt som sitter å gör så jag veet =P men de va rätt "kul" faktiskt hehe...ingen av dom e dirr bra asså...bara 3 st där de finns tider varje vecka..dom andra tjänsterna e bara tider varannan vecka...jävla skitjänster!!! Hur fan har han tänkt sig att man ska klara sig på 20 timmar I MÅNADEN? Hallå eller...jobbar ju knappt 20 timmar i veckan nu lixom å till våren vill jag jobba mkt mer! Fan oxå...helvetes jävla skit säger jag bara..om jag nu får nån av dom här 5 tjänsterna (egentligen ere 7 tjänster men antagligen har han redan gett bort dom 2 bästa på 43 samt 45 timmar) så slår jag vad om att d kommer bli så att jag å Marcus kommer gå om varandra =( alltså att jag jobbar dom helgerna han e ledig och viceversa...usch..bara tanken av att jag kanske inte kommer få en enda ledig helg tillsammans me honom under hela våren e ju fruktansvärd! De kommer ju aldrig funka! Suck...undra om jag skulle kunna fjäska till mig jobbet på Stenungsbaden igen =P egentligen vill jag ju inte jobba där för man blir fan inte schysst behandlat å de e fett dåligt betalt MEN de e bättre än ingenting! Hellre knappt 90 spänn i timmen å inget O.b-tillägg, än 0 spänn i timmen å behöva gå t arbetsförmedlingen å plågas av deras tjööt. Tänkte jag skulle anmäla mig t vikariepolen i värsta fall men jag e en sån som helst vill veta 1-2 dagar i förväg om jag ska jobba..för att kunna planera lite..you know, that's who I am, jag planerar gärna =P.

Jaja blablabla! Nu ska jag dra mig...vet inte va jag ska göra dock..förutom att dricka en helvetes massa vatten =P. Får släpa mig t vux imon oxå innan jag ska t Östra för jag orkar verkligen inte plugga hemma idag!


Update:
Haha hej igen! =D Fan va jag va tjötig idag då =P Ska tappa upp ett härligt baad nu! Så jävla frusen så jag behöver tinas upp lite! Ska göra mig lite fin oxå ;D hehe får bli en liten "Special Edition" av Josefin imon lr nåt! =D men usch, jag blir väldigt rädd i skrivandets stund..nu har min gamla klasskompis å hennes pojkvän gjort slut oxå..efter typ massa år...här sitter jag å har världens mest underbara pojkvän...frågan e hur länge? Finns det verkligen nåt som heter "evig kärlek"? Good I realy hope so! Fy va deprimerad man blir när alla runt om kring en gör slut hela tiden...jag vill aldrig att de ska hända oss! Jag vill inte att vi ska sluta som alla andra =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback