Back home!

Fyfan va kontrastvätskan jag dricker nu smakar vidrigt...fick kvälvningar å skit först =S inte alls samma som jag drack när jag åkte in akut å skulle röntgas! Denna ser ut som mjölk men smakar typ...öh..vettefan va den smakar faktiskt..typ pulver =P. Hehe..får ont i magen av den på köpet =S.

Nu e min gooing back home btw! =)
Fick en liten present =) Så nu har jag nog den snyggaste ROSA sidenmorronrocken i hela Sverige  ;)
Därrö! Den slår du inte!
Ett rosa armband oxå! =) synd att jag tappat mitt halsband som jag köpte på Cypern för de va i samma stuk.


Sjuktligt nervös inför provet imon!!!
Men men, nu ska jag to das Krankenhaus!


Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback