Aldrig mer!

Wohoooo nu e äntligen det sista provet i Matte C avklarat! Så jäääääävla skönt va! De gick iofs piss så jag får nog inte VG iallafall, men men shit the same jag gjorde ju mitt bästa iaf! Jag har ju bara sattsat på G så whatever..Haha de trodde ni aldrig va? Att jag skulle klara av Matte C ;) de ni! Där fick ni så ni teg! *räcker ut tungan* Hahaha

Va klar redan klockan elva (?) så de blidde några timmars mys me min favorit (nej Karin jag mena inte dig denna gången, sorry ;) haha) innan han skulle t jobbet...de va väldans trevligt måste jag säga =) gud va jag har saknat de asså!

Well well..idag e en till sån där tråkdag som jag har haft alldeles för ofta de sista...tar väl ca en vecka innan jag får resultatet från Datortomografin så de e lika bra att vänta med ridningen tills dess, ifall de skulle va nåt lixom...fan ere nåt så blir jag galen! Men samtidigt så vill jag att dom hittar nåt litet som e lätt att åtgärda..så jag slipper må dåligt emellanåt å så jag kan dricka alkohol igen!!! Lär ju få ta de lugnt som fan nu ett tag me Svala å mig själv men efter nyår då jävlar ska här tränas till max =D jag ska bli så vältränad så ni nästan inte kommer känna igen mig ;) hahaha...eller inte =P.


Gosh, I reeeeaaally need a new cellphone!
Ska nog lämna tillbaka min jacka å mina skor i helgen oxå =( tyvärr..dom känns inte helt 100.


Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig ;)
Over and out. . .



"De som säger att sex är bättre än choklad har aldrig ätit riktigt god choklad"


Och det kontrar jag med:
De som säger att choklad är bättre än sex har aldrig haft riktigt bra sex! ;)


Haha



Fan asså...nyss satt jag å rensade bort lite högskolekataloger som inte e aktuella..jag hade ju nästan bestämt mig för en Ky-utbildning men nu vet jag fasen inte =S Känns som att jag inte kommer lära mig tillräckligt på en sån =S Jag vill läsa företagsekonomi å de gör man nog inte på den Ky-utbildningen jag hade tänkt mig..fasen oxå...den mest irriterande saken av alltihop e att de finns en perfekt utbildning som heter "Turismekonom" i KALMAR! Fan jag vill ju inte läsa där =S nee no way asså vill inte till världens ände! Varför kan de inte finnas nån sån bra här? På två år..jag pallar inte tre år jag vill bara gå två...åh va jobbigt de blev nu...finns en bra "Ekonomi inrk. Marknadsföring" (de jag egentligen vill läsa för jag vill som sagt ha företagsekonomi åså, lite bredare utbildning så man inte blir så insnöad på en grej) i Borås å Halmstad oxå...dom skolorna verkar såå bra! (Lena går ju i Borås så hon kan nog intyga att skolan e helt ok =)) suck suck detta va enna lite jobbigt..men jaja orkar inte tänka på de nu..får ta de om två månader lr nåt...nu när jag klarat Matte C så känns de lite surt å inte välja en utbildning som kräver just detta ämne. Anledningen till att jag läste de från första början va ju för att jag ville komma in på Ekonomi me inriktning Marknadsföring..men fasen asså nee uuusch jag vet inte ='( blir väl säkert Ky-utbildningen ändå för jag vill helst läsa i Göteborg...+ att en tredjedel av utbildning är praktik å då lär man sig ju faktiskt skit mkt..å då kan man även få in en fot i branschen å kanske ha jobb dirr efteråt om dom gillar en =).
Aja, whatever!



Sometimes it just feels like my whole world is falling apart =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback