Jag Har Tänkt..

Jag har tänkt skriva här många måånga gånger på sistone..
Allt från sjukt deprimerande inlägg till "positiva Josefin"-inlägg (där jag bara älskar allt å alla)
Men vet ni vad? Jag har helt enkelt skitit i de för att jag inte orkat, eller pallat snarare..
Nu sitter jag här å lyssnar på lite deprimerande musik, ja Marcus, 30 Seconds to Mars har rätt deppiga texter, sådeså.
Måste ju säga att senaste veckan har varit värsta på länge =( riktigt jäävla jobbig, har bara velat ligga hemma å gråta..onsdagen/torsdagen va värst..usch säger jag bara ='(
Haha faan va veeek jag e, nu bara forsar de igen! Jag fattar inte va som e problemet =S
Tur att tårar inte kan ta slut ^^ eller SYND snarare!!!
De sjuka va ändå på jobbet i Torsdags..jag hann inte mer än säga hej förens hon fattade att jag haft en jobbig kväll..vafaan lixom jag som ändå tyckte jag sminka över de bra =P men jag hade tydligen ingen "glädje" i ögonen..
Tji fick jag..Snacka om att jag blev ställd!!! =O Läskigt värre faktiskt!
Nej usch å fy jag hoppas verkligen att denna veckan blir bättre! Bara 5 dagar kvar på jobbet nu!

Ska bli så SJUKT SKÖNT att dra t Rhodos nästa vecka...
Har åtminstone en grej att se fram emot!
Den resan e jag verkligen värd asså!!!
Och Karin med såklart =)

Lena räddade iaf min Fredagskväll med idén att vi skulle t Berså å de blev ett jävla fylleslag hahaha å en sjukt rolig kväll! Sen i Lördags firade vi Sandra för hon fyllde 20 =) de va oxå riktigt kul faktiskt! Underbar helg med andra ord! Bästa på mycket länge, behövde verkligen den efter en helvetesvecka!


Tack för mig!
PusshaaY
Over And Out. . .


30 Seconds to Mars - The Kill & Attack (Y)

Grattis Lena till platsen på fastighetsmäklarutb. i Borås =)
I'M GONNA MISS YOU SO FUCKING MUCH BABE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Kommer sakna dig med!

2008-08-05 @ 23:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback