When Tears Don't Dry.

JAG VILL INTE VARA MED LÄNGRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag e ingen läkaren, men t.o.m jag kan säga att nåt e fel, JÄVLIGT FEL!
Jag blev ju bara sjukskriven en vecka först..å nu har jag haft ont i exakt 14 dagar.
Försökte få tag på läkaren idag, vilket visades sig inte va de lättaste..
Han lär la ringa tillbaka nästa sekel lr nåt ^^.

Om jag inte får åka tillbaka till Östra snarast å kolla upp detta..
Så vet jag inte va jag tar mig till =|
Jag pallar inte längre..jag gillar inte den Josefin som e här nu..
Hon e aldrig glad längre..hon e bara deprimerad..
Hon har inte lust å göra nånting längre...bara gå under jorden.
Falska skratt, falska leenden.
Jag vill ha tillbaka den gamla Josefin, som alltid va så posetiv!
VART ÄR HON???


Hon sjönk ihop på köksgolvet förut..
Tårarna bara forsade..
Det är tur att tårar inte kan ta slut.


When tears don't dry.


Nu vet ni allafall varför jag inte beter mig som jag brukar...
Förlåt om jag varit otrevlig, det har inte varit med mening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback