Pusselbitar.

Mitt pussel kommer aldrig bli helt
den pusselbit som saknas
är borta och kommer aldrig mer tillbaka
hur mycket jag än vill
så förblir du där, där jag inte är.





image3


(Det är jävligt svårt att ta en någorlunda normal bild på sin mage utan att man ser missbildad ut, men jag lyckades få till en hyfsad!)

Såhär ser magen ut efter bersök på Das Krankenhaus Torsdag-Måndag.
Ni som tycker det set bedrövligt ut me alla plåster som nästan täcker hela min lilla mage, ska inte se hur de såg ut under när jag bytte dom! Om man säger såhär, det blev iinte riktigt lika fina titthål som när jag bara punkterade cystan. Långt ifrån! (det ärret ser man inte ens de e bara en prick, men dessa ärr kommer nog synas!) Värsta hålen ere nu de ser hemskt ut! Men men tiden läker ju alla sår som de så fint heter =D
Ska ta bort stygnen på Måndag å tur e väl de för jag behöver nog lite proffisionell (Hur nu de jävla ordet stavas?!) ompyssling om dom dära såren =P hehe.


Grattis Peter på 50års dagen btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback