It's good to be back baby!

Andra sidan är ni klara?
Jajjamensan fattas bara!

Då va man back home, hem ljuva hem! De va fan inga 4,5 roliga dagar på sjukhuset kan jag lova för jag har mått dåligt som FAN..usch..i Söndags hade jag sån hemlängtan så jag visste inte vart jag skulle ta vägen...man kan ju inte sova på nätterna heller för de e så fucking obekvämt att ligga på rygg vilket jag va tvungen å göra denna gången oxå pga sår å drän-slang. Imorse somna jag två å vakna sex, å va hur pigg som helst haha så idag har jag kollat på Nyhterna fler än 5 ggr (duvet de ere enda som går på tvn på morronen typ) Hade eget rum iaf me Tv de va sooft =D Mådde ju så jävla kasst fram till Söndagmorron typ så de va skit skönt å slippa en massa tjöt å spring runt om kring, hehe de rimma =).

Tack till er som hälsade på mig (L)


Och Farfar! Min kära lilla farfar, e fortfarande på Kungälv å de e sämre än innan nu så dom vet inte om han klarar så mkt mer, magen har lagt av helt typ...FAAN! DU FÅR INTE LÄMNA OSS NU!!! Det är för tidigt, även om du e 92.


Skriver mer sen för jag får så jävla ont i magen av att sitta upp =S
Jag VÄGRAR låta maten komma upp igen, no way!

Over And Out. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback