Det var ett tag sen nu..

Ja de va de verkligen men jag har inte orkat skriva..

Igår va jag på Respekt me mina babes..de va en sjuk kväll.
Hanna stuka tummen
Elina decka
Och jag blev utslängt :@:@:@
Jävla FITTVAKTER säger jag bara...skulle hjälpa Elina ut å jag hann inte ens resa mig förens vakten sliter tag i mig å släpar mig över hela dansgolvet å ner för trappan,...vafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan lixom..jag skulle ju bara hjälpa min kompis som va tok full! å så kastar dom ut MIG :@ Jävla IDIOTER asså de här ska dom fanimej få sig en känga av de kan jag lova...går ju ALDRIG MER till Respekt iaf de e en sak som e säkert! Jag sa till honom att jag kunde gå själv ner han behövde inte släpa ut mig men han VÄGRADE lyssna..åh, jävla kukhuvve asså...Satt en bit bort sen å lipade som faaan hahaha helt sjukt å så kom de några as snälla turkar (och nej jag e inte rasist men vadå dom va inte svenskar jue =P vad ska jag kalla dom för lixom? hehe) så körde dom mig till stationen lr ah till nåt kebabställe brevid, så käkade jag pommes där de va gott =) dom va verkligen hur snälla som helst! =D Tappade bort alla tack vare fittvakten ju så jag fick ringa Marcus så kom han å hämtade mig, Tack (L)
Skulle ju efterfesta me Chris å dom, fett längesen vi sågs lixom..men nähee de blev ingenting me de =( Den jäveln åker ju nästa vecka å sesongar i Magaluf..fuskit jag vill oxå till solen!

Bortsett från slutet så va kvällen jäkligt nice =)

Satt å läste mina skickade sms nu HAHAHAHAHAHA OMG säger jag bara...helt störda e dom! Ett tips, läs inte dina sms du skickat på fyllan, släng dom bara! (De brukar jag göra men va nyfiken nu haha)
Ska skriva några exempel nedan (några som e lämpliga att skriva här iaf där alla kan läsa =P)

Chris skrev nånting till mig "A men shit du e ju sämst!" å så svara jag på de..sen skickar jag dirr efteråt
"Förresten så e jag bäst å de vet du innerst inne ;)" HAHA inget minne av de.
Sen skrev jag ordet "efterfest" i varje sms =P.
"Visst kalla mig slampa jag bryr mig inte jag vill bara ha efterfest" okeeej =P.
"Vart e du? Jag e påväg in ut till stan nu men mina babes" in ut? Hum =P

Sms till Marcus:
"Hehe nej inte tok full men full idag" Öh jaha? Hahahaha
"Bara så att du vet så behöver du aldrig vara orolig att jag ska göra nåt på krogen för jag e nog den mest trogna människa jag känner" Lite självgod kanske? Hahaha
"Tyvärr Älskling jag kommer nog inte till dig ikväll =( bara så att du vet" En kvart senare ringer jag å storlipar å frågar om han kan hämta mig, hehe.

Sen fick jag en del roliga sms oxå =P
"Va sysslar du med? Vafan du borde hängt med mig nu ju..kom då vafan"
Hehehe


Nu jobbar going å jag som vill mysa =( typiskt.


Ha de gött!
Over And Out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback