Das Krankenhaus.

Jahopp..så va de knappt 2 dagar tills man ska in på sjukhus igen då..denna gången feting operation som kommer ta typ 3 timmar palla deeee tur att man e nersövd å sussar sött iaf! Jag måste säga att jag e sjukt nervös faktiskt..sövd har jag ju blivit förr men de e lite läskigt ändå..man vet ju inte om man kommer vakna upp igen?
Jag e glad så länge inte mjälten stryker med i fallet. Kommer ju ha fan så mkt ondare nu än förra gången å förra gången hade jag ONT! Ska ju ha den jävla skitslangen i massa dar igen...usch å fy för den, skaver å skit gör den =( hoppas jag får en jäkla massa smärtlindring så jag knappt e vid medvetande haha de kommer jag garanterat inte vara på Torsdag å Fredag iaf..men på Lördag hoppas jag att jag kan va någorlunda klar i huvvet så jag kan prata me mamma å mormor å dom =P. Kommer ihåg förra gången när älsklingspappa kom å hälsa på mig samma dag som jag hade punkterat systan å då va jag så nerdrogad att jag knappt kunde hålla öppet ögonen hehe de va feeettt jobbigt..stackarn lixom som åkt dit å så kan jag knappt snacka =P.

Förresten..Ni som inte kom å hälsade på mig förra gången behöver inte göra er besväret denna gången heller....



Åhhåjaja fan va mkt jag ska hinna med imon då gaaah kommer ju aldrig hinna..vux får jag skita i jag får ringa t dom istället å berätta att jag ska in igen..suck. Jag ska faan t Svala imon om de så e orkan ute! Nästan abstinens nu fan hahaha =P. Sen vill man ju träffa lite folk innan man blir en "nerdrogad tös" som Marcus skulle sagt, men fan jag hinner inte me allt, måste åka t Rosa å hämta böckerna oxå å ner å handla lite å shit så de får nog bli en prioriteringslista där..gotta go t fredriich å hämta meine fritidskort oxå!

So little time so much to do, I rather spend my time with you!



You make me feel so real.



Tänkte dra nåt Aprilskämt men orka fan inte..April april din dumma sill ändå.


Vi hörs om en vecka eller så!
PusshaaY
Over And Out. . .


Depeche Mode -Enjoy The Silence
-Besatt? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback