Tändstickor för mörkrädda.

Alla vägar har sitt pris..men min e nog fan den dyraste!

Asså jag e helt förstummad, totally knocked out.
Finner inga ord förutom ett, SJUKT. Sjukt e va de e..

10 års vänskap åt helvete, jag hoppas de va värt de! Idiot.



TRALALALALAA jag e på jävligt bra humör idag asså..har ingen speciell anledning ..lr joo 1 Advent på Lördag såå mysigt =D Wiie..hahaha...ne men skämt å sido, julen börjar faktiskt närma sig med stormsteg AND I LOVE IT!
Haha satt å surfa på gamla dagbokinlägg förut igen..diggar Lenas kommentar en gång i tiden:
"Life sucks and I love it and you"  Livet suger och jag älskar de å dig? Hum =P
Och imon ere Fredag..och vet ni va de betyder? Kusiin fyller år å Marcus darling muckar!!! Så grymt va! Nu e 12 månaders lidande slut hörrö ;) De får vi va å fira nån dag tkr jag =).
Going sms förut haha: "Nu är slutet nära du!" HAHA lät som om världen skulle gå under när som helst typ =P.
Ska t försäkringskassan å skit imon med å fixa så man får lite cash, pumpa kommunen på så mkt som möjligt höhö! Sen blire en tripp t Torp me Mami för jag orkar inte släpa mig in till stan d får bli nästa vecka ist.
Har inte hunnit köra nya bilen på motorvägen än så de ska jag testa imon..har iofs redan testat hastigheten men.
Blir till att fira kusin imon då oxå å förövrigt så blire la party på Lördag skulle jag tro..annars får jag la hitta på nåt annat skoj! Ska äääntligen t stallet oxå, har inte varit där på typ 3 veckor, goosh I miss it so much! De ska bli kul..de ska dock regna men men jag e ju van hehe =/.

Mjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau...ursäkta mitt damp..vad ska man skiva mer då?
Tar nog fan å runda av här kompis..

Fotnot: Pirates Of The Caribbean III e såååååå bra bara så att ni vet, bättre än 2an faktiskt, roligare iaf! =)

Bye bye pizzapaj!
Over And Out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback