Sjuk, Riktigt jävla sjuk! :'(

Tänkte bara berätta vad jag har sysslat med dom senaste två dygnen..

Va på sjukhuset igår å idag (14 h sammanlagt woho kom nyss hem, 19.36) för att jag helt plötsligt fick sjuukt ont i buken..så nu har jag tatt massa röntgenbilder å ultraljud å dom har hittat nåt stort, 20x15 cm, som dom inte vet vad de e!!! (har haft en knöl på buken mer än ett år som inte har gjort ont så jag trodde bara d va nån ful missbildning typ) så nu sitter man här å tankarna e i en enda stor röra...själva dethär "extra organet" sitter på lr vid mjälten..och mjälten måste man lixom ha för att överleva =S så nu e jag svin rädd..kommer inte kunna sova tills jag fått reda på en vettig diagnos (som förhoppningsvis kommer på Måndag) har svin ont fortfarande fast inte lika ont som i förrgår iaf, tack gode gud för det. Jag kan dock inte ligga normalt i sängen så nån vidare sömn har jag inte fått de senaste två nätterna å lär inte få de inatt heller =/. Jag spekulera på Tumör, men de borde väl läkarna sett att d va isf? Ja menar, tumör e ändå rätt vanligt. Kommer antagligen behöva ta ett prov på mjälten men grejen e den att d inte e helt riskfritt, för den börjar blöda väldigt lätt å väldigt mkt, vilket kan vara livshotande ='( !!!!
Men men ingen ide att drabbas av panik, kan ju ändå inte göra nåt åt saken lixom..bara å vänta å se..å fortsätta hälla i mig flytande alvedon med tanke på att jag inte kan svälja nån fucking tablett. -suck-
Är sjukskriven i två veckor..har ju ont hela tiden så kan knappat jobba..kan knappast rida..kan tamej inte göra nånting!!!! Bläää detta suger VARFÖR HÄNDER SÅNT HÄR ALLTID MIG???
En annan "rolig" grej jag gjorde idag förutom att sitta å vänta i 7 timmar, var att dricka 1 liter "röntgenvätska" som smaka uuuuuch typ utblandad hostmedicin..d va jobbigt å få i sig 1 liter me tanke på att jag har svårt att få i mig 1 liter vatten lixom =P.

Men jaja skitsamma jag återkommer me senare statusrapport som Lundgren skulle sagt på Voov 2005 HAHA.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback