Life Keeps On Roling..

Ytterligare en Fredag passerar förbi i revy å här sitter man, sjukskriven som man är å mätt som in i helvete (har käkat massa räkor höhö) , å gör naaaada..
Har varit genomförkyld å skit hela veckan så sjukskrivningen passar rätt bra nu hehe..
Aja i vilket fall som helst så har man icke sa nicke fått nåt besked från Östra än AND IT DRIVES ME CRAAZY!!!!
Blir väl sjukskrivningen i säkert 2 veckor till skulle jag tro..FETT TRÅKIGT JAG VILL HA PENGAR!
Fick en slant från Stenungsbaden idag, rätt go slant för bara en helg =).
Sen fick jag ju hyfsad lön från Coop den 15e så jag klarar nog December för jag får ju en liten sjukpeng oxå hihi därrö! =) Rätt ska va rätt!

Kollade statistiken på min blogg förut å den e rätt rolig för vissa dagar har jag as många besökare å vissa dagar har jag typ 2 st hehehe snacka om kungens kurva =P


Så jävla surt att jag missa Piccaboo's 2års jubileum på Park Lane med älskliing som DJ hela kvällen, riktigt jävla surt asså!

När jag ändå e igång me skrivandet så jag kan passa på att fråga världen vad den tycker om att DANIEL ÅKTE UT UR IDOL! Maahgaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad Amande skulle ju förfan åkt ut!!!! Blää säger jag bara, ovärt!
Hehe nej men de va inte de jag tänkte säga =P lr jag vet inte vad jag tänkte säga faktiskt..shit the same jag e för trött för att tänka lr nej jag e för MÄTT för att tänka! Jävla räkor =P,
Nu blire sängen!

Grattis IMON på 20års Dagen Micke! <:o)
Och Grattis till huset Viktor =)
osv.osv.

Tack för mig!
Over And Out. . .

Blire supa imon eller Lena? =D


Ja jag vet att jag gjorde fel förra Fredagen och jag veet så jävla väl att man inte ska skylla på alkoholen FÖRLÅT men den hade stor påverkan i detta fallet asså! Jag va helt jävla dyng har feeeeta minnesluckor de e helt sjukt för de brukar jag aldrig få annars lixom (Mitt å Keelas födelsedagsparty e ett undantag HAHA) hade tydligen ramlat oxå visar vissa märken på kroppen å de va en av sakerna jag absolut inte skulle göra med tanke på mitt tillstånd =P hade en rejääl baksmälla dagen efter som jag säket va värd på köpet ^^.

På tal om festen så e inte Du (du vet vem du e) värd att nämna nåt mer, mer än i denna mening..
Never Ever! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback