Denna eviga väntan..

Jahopp nu va det Måndag och jag har inte fått nån diagnos än =( En från sjukhuset ringde förut och sa att jag ska genomgå en magnetröntgen (läskigt värre =P) men sen ringde hon tillbaks å avbokade för dom måste ha min rapport från Östra ang. dendär operationen jag gjorde när jag va ca 10 år. Gjorde ju en så kallad "paraply-stängning" vid hjärtat för jag hade blåsljud, en "öppning" som inte hade stängt sig vid födseln..inget farligt på något sätt asså men de va tvungen att göras förr lr senare (skulle gjort d när jag va sju egentligen men d va 3 års väntetid) å om de va en metallgrej dom stängde öppningen med så kan jag inte göra magnetröntgen -SUCK-.
Men men får vänta å se vad hon säger när hon ringer tillbaka..hoppas jag kan göra en! Och jag hoppas dom lägger in mig snart så jag får detta gjort innan jul!!!

Innan jag avslutar här och går tillbaks till Tvn (eftersom jag e sjukskriven kan jag inte göra så mkt annat)
så ska jag säga till alla er som nån gång får en mystisk sjukdom att gör aldrig och jag menar verkligen ALDRIG NÅGONSIN research på nätet eller nån annan stans på vad det är du kan ha, det har jag gjort och jag ångrar mig så sjuuuukt mycket för jag tror jag har kommit på vad de e jag kan ha å de e ingen rolig grej att få om man säger så ='(. Så nu är jag ännu mer orolig än förut. Satans Perkele!
Tji fick jag ^^


If Only You. . .


Tack till dom som bryr sig! (L)

Ha det bättre än mig!
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback