Läker tiden alla sår?

De slutar blöta..men ärren finns kvar för evigt.


Åh, jag hatar sånna här dagar..
dom e bara så jävla jobbiga å man vill bara ligga kvar i sängen å aldrig mer gå upp, ungefär!
Börjar få problem med andningen igen..lr börjar å börjar, jag HAR problem rättaresagt..får ta djupa andetag hela tiden för jag får inte in tillräckligt med luft typ =S jävligt läskigt å så blir jag yr hela tiden tack vare de..PALLA!!
Har varit å lagt upp balklänningen åså nu iaf och hittat två par skor som jag nog ska köpa imon =)
Lite possetivt iaf..
Ohmygaad va jag längtar till balen och framförallt till STUDENTEN!
Ska bli så underbart!!



Fan helvetes jävla skit säger jag bara...nu blev de jobbigt, igen.
Jag trodde faktiskt det var över nu...inte hört ett ord från dig på jättelänge lixom..
å de va bra!!!
Men så helt plötsligt, out of nowhere, så ringer du..
Och jag kan inte motstå som vanligt!!!
Dumma dumma dumma mig men mest dumma diig!!!
Du e så orättvis mot mig när du gör såhär ='(
Jag trodde faktiskt seriöst att jag hade kommit över dig men icke sa nicke!
Så nu e jag tillbaks på ruta ett IGEN..woho..
Aja skitsamma..

Jag å Karin @ Bulgarien 12 Juni hade varit såååå nice =D


Nu ska jag gå å dö lr nåt.
Eller typ duscha!
Ciao!

Ganti, my one and only! (L) Saknaden kommer bli enorm ='(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback