Slutet gott, allting gott

Ja de blidde faktiskt utgång i Fredags iallafall även om jag hade jäkligt ont i benet,
men jag lyckades typ supa bort de =P.

Blev dock inget me Park Lane =(
Men jag hade svinkul iallafall! =D
Helt sinnes va de asså, hahaha!
å då ska vi inte ens snacka om morronen lr ah eftermiddan när jag å Lena tjöta om gårdagen.
Jag säger bara en sak: HAHAHAHAHA snacka om att vi va flumm!

Och igår så va man bakis å go men de stoppade inte mig ändå för kl nio drog jag t Raat å fira Jimmy litegrann!




Så jääkla fint väder hela helgen!
U N D E R B A R T !
Våår vååår våår jag älskar våren!
En vecka t påsklovet oxå, göttish!
å på Fredag blire kalaaas för kusinerna Högberg!
PARTY PARTY <:o)




Men aah..va ska man säga..jag e dum, svårare än så ere inte.
Lär mig ju aldrig av mina misstag, suck.
Man blir ju förfan mörkrädd asså!


Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback