Sinnes!

Haha ja herregud asså...Kusinerna Högbergs 20års kalas igår...kan sammanfatta de kort: Sinnes, å jävligt kul!
Fan va jag dansade =P Like Always!

Gött å sitta här bakis ^^ not,  tryckte i mig dubbla panodil nyss så jag orkar släpa mig t stallet me Lena =P.
Funderar på om man kanske ska dra t krogen ikväll?
Jävligt sugen på BLVD faktiskt =) lr nej Barsidan föresten!
Aja få se på de =P.



Fan Lotfi du skrämmer oss när du säger sånt =(
Hoppas de va spriten som snackade mest!
Finns alltid här för dig ska du veta (L) !




Nejfan (har kommit på att jag svär jäkligt mkt haha =P) nu ska jag dra mig!
Ha de bättre än mitt huvve! Ciao



Ps. Tack Porse nu har jag Cara Mia på hjärnan!!!.Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback