Fa va de e jobbigt med hicka..

Ja erkänn att de e d???
Sitter å hickar just nu å man får ju fan ont i huvvet =P.

Haha aja,
Idag va jag i stan med mami å papi för att boka balklänning =)
Sist jag va där så valde jag mellan två st å idag så va den andra klänningen såld =(
Så de blev ett enkelt val haha =P.
Den andra va väl egetligen en smula finare men denna e oxå skit fint, lite annorlunda lila färg oxå!
Fick köpt mig en Samsung Z5 (ROSA ofcourse) mp3 oxå som jag dregglat över sen i julas haha =P.
Kände att jag behövde ny mp3 (lr behövde å behövde =P) och en ny platttång för min gamla e ju värdelös!
Så nu e jag en sisodär 1500 spänn fattigare ^^ (Jahaja, där rök min lön) Haha men de va väärt de!

Första helgen på väääldigt länge som jag inte festat faktiskt, e ju en vanegrej annars lixom..
Inte så stor ide att fråga mig (oss) va jag/vi ska göra i helgen för man får oftast samma svar =P.
Men denna helgen fick jag avstå för jag har feeting Svenska B prov som jag måste plugga på
på söndag =( + att jag ska hinna me lite andra saker så kan inte va bakis..
Tråkig helg faktiskt, jävligt tråkig!
Kommer nog dröja ett tag innan de blir en sånhär helg igen, om jag får bestämma, vilket jag får! =P
Nästa helg blire kalas för hela slanten för då ere NRJ At The Club's vårfest på Parklane,
MED ALEX MORENO =D !
Wooohhooo!!! säger jag bara hehe


Humhum i humlegården, va ska man skriva mer då?
Såg Dirty Dancing 2 förut, så jäkla bra va! I LOVE IT!
Fan jag har enna saknat att "blogga" som de heter nu för tiden,
förr i tiden, på den gamla goda jag-älskar-lunarstorm-tiden så skrev man ju "dagbok" ist =P.
Haha jag kommer ihåg att jag ibland skrev sjuuukt långa grejer, lite sådär hemlighetsfullt =D
Man får en jäkla massa goda minnen när man läser dom gamla inläggen asså!

Nee men nu ska jag nog dra mig från datorn å göra nåt vettigare, typ glo tv i en sisodär 1 timma framöver haha

Btw, KARIN SLUTA VIBBA MIG PÅ MSN JAG SVARAR ÄNDÅ INTE FÖRENS JAG E KLAR HÄR =P.


 

Ha de gött!

Vi ses på dansgolvet ;) 

With Love / Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback