Det är synd när hissen inte går ända upp!

Till minne av Martin Jacobsson 1984-2007 (f) =( Vila i frid min vän!
Du blev bara 23 år, en månad och en dag =(
När sånt här händer börjar man undra om gud är ond eller god?
Om han hade varit god hade han väl inte tagit ifrån Martin hans liv, hans liv som äntligen hade kommit iordning!
Han hade precis hittat sitt drömjobb, flickvän, ny lägenhet etc.
FAN TA DIG GUD!
Jag tror iallafall inte på ödet längre, de e en sak som e säkert!

Begravning var iallafall väldigt fin!



I sånna här stunder ska man egentligen tänka på nåt roligt,
för det vet jag att Martin hade velat! Han va alltid så glad!


Så jag tänker tänka tillbaka lite till den gamla goda tiden =)

Jag har faktiskt haft en väldigt bra barndom när man tänker efter =)
Jag har typ skrattat mig igenom hela mitt liv hittills, om man lägger ihop all goda skratt så blir de nog ett ex antal år
Jag kommer te.x ihåg när vi skulle redovisa om kärnkraftverk i nian hahahah omfg har nog aldrig skrattat så mkt!
Tror bara de e Karin, Carro å Fillan som vet va jag menar ;)
Eller när jag å Josse höll på å fula oss på Handeln i ettan, typ varje lektion..jag skratta så jag grät asså! Hahaha
Eller när jag å Karin "höll på" me domdär personerna ett tag, haha fyfan va vi ljög hela tiden å dom gick på de =D.
Eller när vi byggde kojor varje gång jag skulle sova över hehe =P.
Eller när jag läre känna Tjörnbo-folket, å Fredrik å co =).

Och inte tal om alla goa kommentarer genom åren!

"Elina vad är medelpad?"
"En stad?" HAHAHAAH

"Svensk valuta på två bokstäver, börjar på K?" HAHAHA

 Vadå va blåst lixom =P. 
Ja herregud..känns jäkligt bra att tänka på allt sånhär just nu =).

I'm looking back over these past years, and I can't say I'm sorry!

Ja herregud asså..man ska va tacksam över de man har!
Lev varje dag som om de vore den sista!

Tack för ordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback