Alex Moreno @ Park Lane

Överflyttning från gammal blogg:

Om det är en dröm så FAN TA DEN SOM VÄCKER MIG!

Jag kan fortfarande inte fatta de asså...va ju och såg Alex Moreno (Sveriges bästa å finaste DJ!) på Park Lane i Gbg i Fredags..hade snackat me honom lite innan åså via mail å på Park Lane snacka jag med honom oxå..fick t.o.m en kram å jag tog mig mod till att pussa han på kinden innan jag skulle dra =D jag va så sjuukt glad den kvällen, lätt bästa någonsin (L).
Hände ju en annan trevlig grej senare i Stenungsund men de ska vi inte gå in på =P. Kvällen kunde inte slutat bättre om man säger så!
OCH INTE NOG MED DET!!!
När jag kommer hem på Lördagen och logga in på msn..vem har inte addat mig då? Jo självaste ALEXANDER MORENO! Jag hade inte bett om hans msn lr nånting men min adress stod ju i mailen jag hade skickat..så han letade upp adressen å addade mig! Fattar ni hur jävla chockad jag blev lr :O trillade ju fan nästan av stolen! Jag är fortfarande i chocktillstånd...har nog aldrig varit så glad i hela mitt liv!!!

I LOVE HIM WITH ALL MY HEART(L)

Han ska spela på Wishclub den 22 December och lätt att jag ska snacka massor med honom då =). Längtar ihjäl mig!


Aja, ska nana nu, upp tidigt imon har ett opålästbart Engelska B prov imon..jippi..gissa vem som kommer få ett feting IG =( enda lektionen som tur va =P.

Godnatt!
Älskar Alla Som Älskar Mig!
Pussa!

JAG ÄLSKAR ALEX MORENO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback