Nu Är Det Inte Långt Kvar!

Jajjamen nu e slutet nääära mohaha
Slutet på år 2007 iaf  =)
För det är nämligen Nyårsafton imon för alla er som inte visste de! =P
Det e väl nu de e meningen att jag ska sammanfatta 2007 å skriva om alla roliga saker å blablabla men jag orkar fan inte de..Det har varit ett hyfsat år men jag hoppas 2008 blir bättre! Såklart.
Gå in på min bilddagbok Likeadream istället å kolla på den 25 Dec där har jag svarat på en talong typ.
Jag hoppas dock att det blir mindre tårar och framförallt mindre dödsfall, i Stenungsund åtminstone, nästa år!
3 st under 23år som har gått bort detta året här där jag bor å de e sjukt!!!
2 av dom visste man väl vilka dem va å 1 kände man sen barnsben =(
Men men vi får la hoppas att dom har de bättre där uppe i himlen!
Ibland önskar jag att jag också var där..

På tal om de så ska jag å Lena starta en klubb som heter "Hell" haha men jag föredrar nog en stor skylt med röd/orange text (flammor) där det står "Välkommen till Helvetet" hahaha de hade varit grymt =D
-Hej vart ska du ikväll då?
-Jag ska till Helvetet, sj?
HAHA ÄG =D
Och så kan de står en färdriktningskylt en bit bort "Vägen till Helvetet -->" =P Highway to hell baby ;)


Det lutar åt BLVD imon iaf..verkar som om dom flesta som ska ut ska dit faktiskt så man lär väl få va där rätt tidigt skulle jag tro..inte dirr lust å stå upp hela kvällen..


"Nyårsafton blir full av kärlek av många olika slag."
Om ändå ett horoskop kan ha rätt nån jävla gång ?


GOTT NYTT ÅR PÅ ER, HOPPAS NI FÅR EN KANONKVÄLL!
Tack för mig!
Over And Out. . .


Åh jag hoppas hoppas hoppaaaas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback