Nedräkningen Har Börjat...

"God fortsättning", På vadå om man får fråga? ^^

Har tänkt skriva här i flera dagarna nu men jag har varit så sjuuukt trött efter julen och dess festligheter så jag har fan inte orkat..har typ somnar kl 20 varje dag å vaknat upp helt yrvaken runt 22.30 snåret..sen har jag inte kunnat somna om igen..fett störande! Idag fick jag ääntligen sova till tolv de va skönt! Igår va jag å Lena @ staan å köpte present t Elina som FYLLER 18 ÅR IDAG GRATTIS GUMMAN ÄNTLIGEN KAN DU HÄNGA MED TILL KROGEN LAGLIGT! =D så de blidde till att gå upp tidigt...
Julafton var som vanligt kanon och juldagen @ Burra likaså =)
Har dock en del grejer kvar på önskelistan men eftersom lilla Josefin blir stor den 1 Februari 2008 så ska jag nog allt kunna stryka lite saker från önskelistan efter denna dan.
Goosh va jag längtar asså..helt sjukt! En månad och 4 dagar kvar..woho!

Ikväll blire till att fira Elina och imon detsamma fast på krogen då =)

Och så e de ju nyår snart..väldigt snart..4 dar om man räknar med idag =)
Men..som alla andra nyåar i mitt liv..VAD SKA MAN GÖRA OCH VART SKA MAN VARA?
Krogen säger jag bara..jag ska till krogen!!!
Alla hemmafester blir ju blääää på nyår så palla de!
Men jag hade ju velat att alla andra gooingar följde med =( Måste ni va så jävla trotsiga???
Kan ni inte bara lyssna på dom 4 enda vettiga personerna i detta land?
Nämligen Josse, Lena, Karin och Coffe!
Att det ska vara så svårt!!!
Men sen kommer ju även frågan VILKEN KROG? =S
Vi har:
Avenyn No1 (som jag e mest sugen på faktiskt)
BLVD
Respekt
Wish (öh nej tack helst inte =P)
Berså
Ja de e la typ dom 5 vi har att välja på..man måste ju typ stå på gästlistan om man e under 20 denna kväll känns de som ^^-

Aja..de viktigaste e ju att man har laddat upp med tillräckligt med dricka, resten brukar alltid lösa sig =).
Nu ska jag hoppa in i duschen å försöka trolla bort min förkylning/allergi!
Lycka till Josefin!
-Tack Josefin!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!
Tack För Ordet.
Over And Out. . .



Åh det hade varit så roligt att få träffa Dig på Nyår..hade gjort vad som helst för bara en minut...
Blev ju så oerhört fel sist =( !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback