Lucia Imorgon!

Lucia imon då..nice nice..
Har dock fått ont i halsen igen och ooont i buken så kunde inte åka t stallet idag de va jäkligt trist faktiskt =( -suck-
Gick upp kl tre...BRA JOSSE ^^
Fatta va jobbigt de e å hela tiden få tillbaks alla jävla förkylningar och halsonda!! JAG BLIR SNART GALEN!
Jag vill att de ska bli riktigt jävla kallt snart så alla bakterier å virus slutar att frodas,
så dom jävlarna dör nån gång!
Förstår att folk som e sjukskrivna blir deprimerade asså för detta e verkligen SJUKT TRÅKIGT..5 veckor snart..palla lixom! Fick en lön på 5000 idag vilket e 4000 mindre än om jag hade jobbat..lite irriterande sådär!
Men men jag ska inte klaga, jag har iaf ett jobb, som inte e de roligaste kanske men e så sjukt tacksam för de!
Var glad att jag e sjukskriven Marcus, det gör att du får en massa tider ;) hehehe

Mh jaja inget att göra åt...Entourage har börjat igen på 2an föresten...YEEEEEEEES ÄNTLIGEN!!!!
Jag bara äääääääääääääääääälskar den Tv serien, har längtat så mkt efter den va! =D
Sitter å kollar på Bonde söker fru å hittills har dom två som valt, valt rätt så hoppas fan dom andra två oxå väljer mina favoriter =) har iofs inte följt programmet spec. men man har ju ändå fått en uppfattning lixom hehe.
NEJ nu valde värmlänningen FEL..jävla skit =P

Aja skitsamm haha..
På Fredag blire movienight me ne massa skräckisar hehe inte orkat se Saw 3 å 4 än.
Och på Lördag utgång förhoppningsvis, de beror på om jag fortfarande har lite ont lr inte..isf får jag skippa de..

Tack för mig!
Over and Out. . .

Tror jag e ute på jäävligt djupt vatten faktiskt =S
Hoppas jag inte drunknar bara, lr att det kommer en haj!

Kommentarer
Postat av: Lena

Om du är nära att drunkna eller om de kommer en haj så kommer SUPER Lena o räddar dig ;D Love you!!

2007-12-15 @ 14:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback