Jul, Kärlek Och Housemusik!

Jul, jul, stråååålande jul!
Men vart är snön? Det regnar ute nu..woho lixom, lyckat värre.
Men bara de e snö på min födelsedag så e jag nöjd faktiskt =) så snön har lite mer än en månad på sig!
Shit, jag fyller snart 20..FYFAN VA GÖTT DET SKA BLI!!!
Känns verkligen inte som självaste Julafton imon..har ingen julstämning för 5öre..å jag e typ nedstämd, vet inte varför egentligen, men så ska de iaf inte vara på jul!!! Då ska man va glad jue!
Nu ljög jag för jag vet visst varför =(.
Men men det goda humöret kommer väl imon förhoppningsvis =) om inte annat på Tisdag för då blire paaarty!

Helgen har iaf varit nice..festad med goingarna hela helgen..i Fredags hade vi "After Work", satt å drack på Bellas å Tiamo å bara softa..å igår hade Jimmy å Hanna fest i nya placet =D Värsta fina huset!!!
Men som vanligt händer de alltid nåt som inte ska hända..how come?
Idiot säger jag bara, Idiot...

Och hoppas din hand mår bättre snart Lena!!!



I just want you for my own, more than you could ever know.
Make my wish come true, baby all I want for Christmas is you!




God jul allihopa hoppas ni får många trevliga klappar ;)
Tack för mig!
Over And Out. . .

Asså egentligen..hur kan man bli så sjukt glad över ett litet samtal?
Och över en kort konversation på msn?
Det är skumt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback